Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Obradowała Komisja Budowy Marki Małopolski

Samorząd
23 marca 2011
We wtorek, 22 marca, odbyło się posiedzenie Komisji ds. ds. Budowy Marki Małopolski oraz Organizacji Imprez Sportowych o Zasięgu Międzynarodowym. Obrady prowadziła przewodnicząca komisji Jagna Marczułajtis-Walczak. Podczas posiedzenia członkowie komisji ocenili perspektywy promocji Małopolski w oparciu o zarządzanie wzornictwem (design management) i marketing pośredni bazujący na koncentrujących masową uwagę imprezach z udziałem wybitnych osobistości.

Jak wnioskowali specjaliści Fundacji Forum zajmującej się marketingiem regionalnym w oparciu o strategię promocyjną realizowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, region Małopolska może skorzystać na certyfikowaniu wyróżniających się produktów lokalnych budujących tożsamość małych i średnich przedsiębiorstw. Jak podkreślali przedstawiciele Fundacji Forum, szansą na umocnienie marki Małopolski jest wykorzystanie potencjału artystów specjalizujących się we wzornictwie przemysłowym (design) z krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych.

W obradach wzięli udział członek Zarządu Województwa Witold Latusek, radni Franciszek Bachleda-Księdzularz, Kazimierz Barczyk, Jan Hamerski, Józef Lassota, Grzegorz Lipiec, Bogusław Mąsior, Jarosław Szlachetka, i sekretarz województwa Agata Błahuciak.

(gnyc)

Galeria zdjęć