Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Departament Marketingu i Promocji

Dyrektor Departamentu: Dawid Gleń
Zastępca Dyrektora Departamentu: Paulina Surman

Sekretariat Departamentu Marketingu i Promocji:
ul. Basztowa 22
31-156 Kraków
I piętro, pokój 134
tel.: 12 61 60 994

Adres do korespondencji:
Urząd Marszałkowski 
Województwa Małopolskiego 
ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków

Departament Marketingu i Promocji

  1. opracowuje i wdraża strategię promocyjną regionu.
  2. koordynuje, doradza i konsultuje działalność departamentów Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych w zakresie działań marketingowych.
  3. tworzy, rozwija i wdraża System Koordynacji Marki Małopolska (zwanego dalej: SKMM) przeznaczony dla departamentów Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych, w tym określa zasady planowania i prowadzenia działań marketingowych.
  4. zarządza „Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego” (zwanego dalej: SIW) oraz współpracuje przy wdrażaniu oraz upowszechnianiu SIW przez Urząd, wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne i podmioty zewnętrzne.
  5. zarządza i prowadzi Elektroniczną Platformę Komunikacji Marki Małopolska.
  6. prowadzi szkolenia pracowników Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych dotyczące SKMM, SIW, tożsamości marki regionu, podejmowanych kampanii promocyjnych i wizerunkowych.
  7. akceptuje wszelkie projekty graficzne materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz identyfikacyjnych tworzonych przez departamenty Urzędu, wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne oraz podmioty zewnętrzne pod kątem zgodności z SIW.
  8. nadzoruje tworzenie nowych identyfikacji wizualnych, projektów czy materiałów promocyjnych przez departamenty Urzędu, wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne i podmioty zewnętrzne.
  9. opracowuje materiały promocyjne Województwa Małopolskiego – koncepcja, współpraca z grafikiem, nadzór nad realizacją.
  10. przeprowadza badania marketingowe i ewaluacyjne kampanii promocyjnych oraz dotyczących wizerunku regionu.
  11. zarządza systemem wystawienniczym województwa w tym m.in. zamawianiem i ewidencją, udostępnianiem oraz serwisowaniem elementów systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego.
  12. zarządza materiałami wydawniczymi i promocyjnymi Województwa Małopolskiego w tym m.in. przygotowaniem, zamawianiem i ewidencją oraz dystrybucją materiałów w celu promocji Województwa Małopolskiego.
  13. zarządza i prowadzi serwis www.malopolska.pl oraz profile Województwa Małopolskiego w mediach społecznościowych.
  14. zarządza Fotoportalem – bazą multimediów będących w posiadaniu Województwa Małopolskiego.
  15. tworzy projekty graficzne promujące Województwo Małopolskie w oparciu o założenia SIW, w tym współpracuje i nadzoruje realizatorów kreacji artystycznych najważniejszych projektów promocyjnych regionu.
  16. koordynuje zgłoszenia projektów realizowanych przez poszczególne departamenty w różnego rodzaju konkursach z zakresu marketingu, promocji, PR.
  17. buduje wizerunek Województwa Małopolskiego zgodnie z przyjętymi uchwałami Sejmiku Województwa oraz uchwałami Zarządu Województwa.
  18. realizuje kampanie promocyjne i wizerunkowe promujące region.
  19. zajmuje się planowaniem, tworzeniem, realizowaniem i koordynowaniem działań promocyjnych i wydarzeń w formie eventów (w tym kampanii promocyjnych) promujących region o zasięgu regionalnym, ponadregionalnym oraz międzynarodowym.
  20. współpracuje z instytucjami i podmiotami, które mogą przyczynić się do promowania pozytywnego wizerunku regionu, w tym współorganizacja i współfinansowanie przedsięwzięć i projektów istotnych w kreowaniu wizerunku Województwa.
  21. inicjuje, planuje i współpracuje przy realizacji działań promocyjnych z jednostkami samorządu terytorialnego oraz podmiotami prywatnymi i społecznymi.
    22. upowszechnia wiedzę na temat Województwa Małopolskiego.
  22. wzmacnia tożsamości regionalną i narodową mieszkańców Małopolski oraz podejmuje działania zwiększających dumę i przywiązanie mieszkańców do regionu.
  23. realizuje działania mających na celu integrację wewnętrzną mieszkańców Województwa.