Kampania województwa małopolskiego promująca wody mineralne Małopolski. Celem kampanii jest ponadto uświadomienie konsumentów, że nasz region ma najlepsze wody mineralne w Polsce. Nie istnieje drugi taki region, który miałby wszystkie typy wód leczniczych i mineralnych.
W 2018 roku przeprowadzono szereg akcji promocyjnych, mających na celu upowszechnienie wiedzy na temat wód mineralnych i ich wartości dla zdrowia, a także zainicjowano powstanie i opracowanie pierwszej w kraju karty wód mineralnych z regionu, tj. Małopolską Kartę Wód Mineralnych!
Działania promocyjne w 2018 roku:
- akcje promocyjne - 22 marca – Międzynarodowy Dzień wody – promocja małopolskich wód mineralnych w Kolejach Małopolskich;
- promocja małopolskich wód mineralnych w prasie – Dziennik Polski;
- animacja o właściwościach zdrowotnych wód mineralnych i emisja we wszystkich składach KM oraz w Jednostkach WM;
- promocja małopolskich wód mineralnych podczas Małopolskiego Festiwalu Smaku, Święta Małopolski wydarzenia Czyste Tatry Made in Małopolska;
- MAŁOPOLSKA KARTA WÓD MINERALNYCH – pierwszy w Polsce innowacyjny projekt, który powstał we współpracy Województwa Małopolskiego z Żółtym Przewodnikiem „Gault & Millau”. Premierowa prezentacja odbyła się 8 lipca na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu podczas Culinary Innovators Gault & Millau Polska;
- konferencja prasowa i wprowadzenie Małopolskiej Karty Wód Mineralnych w Hotelu Indigo Krakow – Old Town i Restauracji Filipa 18 Food Wine Art;
- ponad 30 publikacji w mediach ogólnopolskich i lokalnych;
- promocja małopolskich wód mineralnych i Karty Wód podczas Targów HORECA 2018 w Krakowie;
- Forum Ekonomiczne w Krynicy – Zdroju 2018 – panel dyskusyjny pt. „Małopolskie wody jak francuskie wina”;
- reklama w przewodniku Gault & Millau i promocja podczas premiery przewodnika Gault&Millau 2018 w Gdańsku.