Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Jesteśmy gotowi

Turystyka
18 kwietnia 2012
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii promocyjnej Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej komunikująca gotowość Małopolski na przyjecie wzmożonego ruchu turystycznego związanego z organizacją w Polsce EURO 2012.

Kwietniowa kampania obejmuje  outdoor  w  Małopolsce  /Kraków,  Tarnów,  Zakopane/  oraz  w  miastach,  gdzie w czerwcu odbędą się rozgrywki EURO 2012 /Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław/. Kampanię   bilbordową   wspiera  reklama  na  prestiżowych  nośnikach  INFOSCREEN w warszawskim metrze. Kampania wprowadzająca „Jesteśmy gotowi” potrwa dwa tygodnie /od 16.04.2012 r. do 2.05.2012 r./, ma na celu pokazanie MSIT jako narzędzia niezbędnego do zdobycia informacji o Małopolsce w kontekście EURO 2012.  Kampania kwietniowa niesie przekaz o gotowości MSIT do profesjonalnej obsługi gości odwiedzających Małopolskę.  Dwutygodniowa kampania na nośnikach Grupy Ströer jest nagrodą dla Województwa Małopolskiego w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.  

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA