Już po raz trzeci Województwo Małopolskie jest gospodarzem wydarzenia, na którym spotkają się zarówno praktycy, jak i teoretycy z zakresu marketingu terytorialnego, promocji i Public Relations. Konferencje, warsztaty i towarzyszące im poszczególne panele dyskusyjne to przestrzeń do wymiany doświadczeń w zakresie współpracy na rzecz rozwoju marki regionu.
III Kongres Marki Małopolska - to miejsce budowania synergii między województwem, a samorządami lokalnymi i instytucjami województwa małopolskiego oraz partnerami. Dwa dni spotkań to także doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz poszerzenia współpracy na rzecz rozwoju Marki Małopolska
- mówi Iwona Gibas z zarządu województwa podczas oficjalnego otwarcia kongresu.
W kongresie biorą udział eksperci z branży:
- Anna Oszajca, trenerka marek, wideo mobile marketingu,
- Michał Raszka, zajmuje się brandingiem i marketingiem strategicznym,
- Marek Skała, mówca inspiracyjny, trener warsztatowy, coach,
- Sebastian Chachołek, współautor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, Katowic, Gliwic, Zabrza,
- Marek Staniszewski, AI-Entuzjasta; certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, wykładowca,
- Paweł Tkaczyk, buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami,
- Agata Jakuszko-Sobocka, rysuje słowa na żywo po to, by uczestnicy wydarzeń więcej zrozumieli i zapamiętali,
- Aneta Larysa Knap, prekursorka łączenia tradycji z nowoczesnością w branży odzieżowej.
Nie brakuje również specjalistów zajmujących się promocją i marketingiem w instytucjach w całej Polsce. Są przedstawiciele województw oraz małopolskich gmin, miast i powiatów. Obecni są również partnerzy projektu Made in Małopolska, który wezmą udział w panelu dyskusyjnym poświęconym tej tematyce.