To już 5 projekt o charakterze międzynarodowym, który realizuje w partnerstwie Województwo Małopolskie. Przypomnijmy, że dotychczasowe: Promocja małopolskiej Oferty Eksportowej na arenie międzynarodowej, Invest in Małopolska, Business in Małopolska oraz Business in Małopolska Inwestycja w Przyszłość to w sumie ponad 6,3 mln zł, z czego ponad 4 mln zł zostało pozyskane z unijnych środków (Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 – 2013)
Tym razem Business in Małopolska Grow with us skoncentruje się na promocji konkretnych branż gospodarki. Chcemy pokazać światu, że to właśnie w Małopolsce najszybciej i najsprawniej rozwija się sfera biotechnologii, usług wspólnych i nowoczesnych technologii. Przypomnijmy, że w światowych opiniach zajmujemy 1 miejsce w rankingu FT na najlepszą strategię w sektorze bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Europie Środkowo- Wschodniej, zaś Kraków, stolica Małopolski znalazł się na szczycie listy wschodzących lokalizacji dla outsourcingu w rankingu Global Services and Tholons 2010 oraz w rankingu Top 10 Emerging Cities 2011 (UNCTAD) dla inwestycji w branży BPO.
Celem projektu jest promocja wybranych obszarów gospodarki i pod tym katem wzmocnienie wizerunku Małopolski w międzynarodowym środowisku. Business in Małopolska . Grow with us zaprezentuje światu najszybciej i najprężniej rozwijające się w Małopolsce branże biotechnologii, nowoczesnych technologii oraz usług wspólnych.
Dla kogo: projekt skierowany jest do środowisk biznesowych, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Azji, Europie oraz na Bliskim Wschodzie
Rezultaty: podstawowym rezultatem jest oczywiście wzrost liczby zagranicznych inwestorów w Małopolsce. Projekt przyniesie także nowy wizerunek regionu, jako miejsca, w którym przy pełnym poparciu i współpracy władz lokalnych rozwijane są nowoczesne branże gospodarki, opierające się o nowoczesne i innowacyjne technologie.
Działania projektowe będą w głównej mierze skoncentrowane na bezpośrednim uczestnictwie w międzynarodowych konferencjach i na targach związanych z nowoczesnymi technologiami oraz z branżą outsourcingową oraz na organizacji własnych eventów promujących potencjał Małopolski. Promocja będzie także opierać się na kampaniach medialnych w TV oraz Internecie, a także za pośrednictwem wydawnictw pokładowych popularnych linii lotniczych. Tradycyjnie także zostaną wydane anglojęzyczne uaktualnione raporty analityczne na temat Małopolski, które cieszą się coraz większą popularnością wśród opiniotwórczych środowisk biznesowych i zainteresowanych potencjalnymi inwestycjami.
Czas realizacji: 1 czerwca 2012 – 31 maja2014
Wartość projektu: ponad 2,3 miliona złotych
Źródło finansowania: Małopolski Regionalny Program Operacyjny