W ofertach muszą być uwzględnione następujące warunki dotyczące realizacji poszczególnych działań:
Termin: listopad – grudzień 2013 r.;
Zasięg: regionalny;
Uczestnicy: mieszkańcy Małopolski, w szczególności przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Województwa Małopolskiego, udział w Forum będzie bezpłatny;
Lokalizacja: Małopolska (należy wskazać konkretne miejsce);
Promocja: przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych;
Catering odpowiadający randze wydarzenia: organizacja poczęstunku dla min. 200 osób (przerwa kawowa + lunch),
Organizacja Forum:
- część konferencyjna (m.in.: zapewnienie oprawy multimedialnej oraz moderatora i min. 3 ekspertów – należy podać nazwiska oraz doświadczenie);
- gala (m.in: zapewnienie oprawy muzycznej, multimedialnej oraz prowadzącego);
- scenariusz imprezy.
Termin składania ofert: do 8 października 2013 r.
Na tegoroczne Forum Samorząd Województwa Małopolskiego przeznaczył środki finansowe w wysokości – 26 000 zł.
Więcej informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:
Zespół Współpracy Regionalnej
Kancelaria Zarządu
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
tel. 12/ 61 60 966, 61 60 904.
email: