Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska - cel podróży

Logotypy

grafika promocyjna

„Małopolska – cel podróży” to projekt finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.3.1. Promocja Gospodarcza Małopolski, realizowany w partnerstwie przez Małopolską Organizację Turystyczną (Partner Wiodący), Województwo Małopolskie (Partner) oraz Miasto Kraków (Partner).

Celem projektu była odbudowa przyjazdów turystycznych do Krakowa i Małopolski w związku z pandemią COVID-19, która spowodowała kryzys na rynku turystycznym, w szczególności drastyczny spadek zagranicznych podróży turystycznych do Krakowa i Małopolski, co wpłynęło na bardzo trudne położenie branży turystycznej.

Działania projektowe realizowane były poprzez prowadzenie kampanii promocyjnej o charakterze wizerunkowo-produktowym na rynkach międzynarodowych, strategicznych dla przyjazdów turystycznych do Krakowa i Małopolski, głównie na rynku niemieckim i brytyjskim oraz w  Stanach Zjednoczonych Ameryki, Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Krajach Skandynawskich (Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia) i w  Polsce. Głównym nośnikiem działań był  Google Ads, social media – FB i IG, YouTube, portale rezerwacyjne oraz targi branżowe i  misje gospodarcze.

Partnerzy projektu: Małopolska Organizacja Turystyczna, Województwo Małopolskie, Miasto Kraków

Termin realizacji projektu: 2021-2023.

Całkowita wartość projektu: 24 000 000 zł.

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 24 000 000 zł (100 %).

Pisali o nas: