Już po raz trzeci Województwo Małopolskie było miejscem, gdzie spotkali się praktycy i teoretycy z zakresu marketingu terytorialnego, promocji i PR. W dniach 5-6 września 2024 r. w Centrum Kongresowym Szczawnica – Dworek Gościnny odbył się Kongres Marki Małopolska pn. Mądrość i fantazja w harmonii.
Wydarzenie było okazją do dyskusji o trwającej rewolucji w branży spowodowanej sztuczną inteligencją oraz najważniejszych trendach z zakresu marketingu. Ta edycja stała się areną dyskusji nad rozwojem marki Małopolska oraz impulsem do podejmowania współpracy na rzecz promocji regionu. Kongres zgromadził ekspertów z branży i topowych przedstawicieli z zakresu promocji i marketingu. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością: Paweł Tkaczyk, Marek Skała, Marek Staniszewski, Anna Oszajca, Michał Raszka, Sebastian Chachołek.
W czasie kongresu dużo czasu poświecono roli projektu Made in Małopolska dla rozwoju współpracy i jej wpływu na markę regionu przez pryzmat rozwoju marek lokalnych. Artystycznym akcentem wydarzenia był pokaz kolekcji Anety Larysy Knap, partnera projektu Made in Małopolska. Uczestnicy wydarzenia zapoznali się z przygotowywanym przez Województwo Małopolskie Programem Strategicznym Marketing Terytorialny - Małopolska 2030. Dodatkową atrakcją był zapis rysunkowy z Kongresu tworzony na żywo przez Agatę Jakuszko-Sobocką, psychologa i eksperta w zakresie sketchnotingu. Całe wydarzenie poprowadził dziennikarz i prezenter - Irek Jakubek.
Uczestnikami wydarzenia byli przedstawiciele małopolskich gmin, miast i powiatów, pracownicy instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations oraz partnerzy projektu Made in Małopolska.
Organizator: