Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kongres Marki Małopolska 2024

Napis Kongres Marki Małopolska 2024

Już po raz trzeci Województwo Małopolskie było miejscem, gdzie spotkali się praktycy i teoretycy z zakresu marketingu terytorialnego, promocji i PR. W dniach 5-6 września 2024 r. w Centrum Kongresowym Szczawnica – Dworek Gościnny odbył się Kongres Marki Małopolska pn. Mądrość i fantazja w harmonii.

Wydarzenie było okazją do dyskusji o trwającej rewolucji w branży spowodowanej sztuczną inteligencją oraz najważniejszych trendach z zakresu marketingu. Ta edycja stała się areną dyskusji nad rozwojem marki Małopolska oraz impulsem do podejmowania współpracy na rzecz promocji regionu. Kongres zgromadził ekspertów z branży i topowych przedstawicieli z zakresu promocji i marketingu. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością: Paweł Tkaczyk, Marek Skała, Marek Staniszewski, Anna Oszajca, Michał Raszka, Sebastian Chachołek.

W czasie kongresu dużo czasu poświecono roli projektu Made in Małopolska dla rozwoju współpracy i jej wpływu na markę regionu przez pryzmat rozwoju marek lokalnych. Artystycznym akcentem wydarzenia był pokaz kolekcji Anety Larysy Knap, partnera projektu Made in Małopolska. Uczestnicy wydarzenia zapoznali się z przygotowywanym przez Województwo Małopolskie Programem Strategicznym Marketing Terytorialny - Małopolska 2030. Dodatkową atrakcją był zapis rysunkowy z Kongresu tworzony na żywo przez Agatę Jakuszko-Sobocką, psychologa i eksperta w zakresie sketchnotingu. Całe wydarzenie poprowadził dziennikarz i prezenter - Irek Jakubek.

Uczestnikami wydarzenia byli przedstawiciele małopolskich gmin, miast i powiatów, pracownicy instytucji zaangażowanych System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations oraz partnerzy projektu Made in Małopolska.

Organizator:

logo Małopolska