Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to globalna inicjatywa, mającą na celu promowanie idei „bycia przedsiębiorczym”, w szczególności wśród młodych ludzi.
Rokrocznie – przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes, pracownikami szkół wyższych, gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

W 2018 roku odbyła się dziewiąta edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.

Przedsięwzięcie zostało zorganizowane w 16 miastach regionu tj. Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Brzesku, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Oświęcimiu, Kętach, Wadowicach, Andrychowie, Niepołomicach, Zatorze, Gorlicach, Nowym Targu i Tuchowie.

ŚTP 2018 w liczbach:

  • 46 instytucji partnerskich
  • 11 000 uczestników
  • 16 miast i miejscowości regionu
  • 280 wydarzeń

Działania promocyjne w 2018 roku:

W celu zachęcenia Małopolan do udziału w wydarzeniach ŚTP wykorzystano szereg działań o charakterze marketingowym i piarowym, m.in. poprzez własne strony internetowe, media społecznościowe,  działania partnerów medialnych, płatną reklamę (radio, outdoor).

Spot promocyjny:

Światowy Tydzień Przedsiebiorczości w Małopolsce 2018

Światowy Tydzień Przedsiebiorczości w Małopolsce 2018

Filmy promujące ŚTP w Małopolsce:

Galeria zdjęć