Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to globalna inicjatywa, mającą na celu promowanie idei „bycia przedsiębiorczym”, w szczególności wśród młodych ludzi.
Rokrocznie – przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes, pracownikami szkół wyższych, gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
W 2018 roku odbyła się dziewiąta edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.
Przedsięwzięcie zostało zorganizowane w 16 miastach regionu tj. Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Brzesku, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Oświęcimiu, Kętach, Wadowicach, Andrychowie, Niepołomicach, Zatorze, Gorlicach, Nowym Targu i Tuchowie.
ŚTP 2018 w liczbach:
- 46 instytucji partnerskich
- 11 000 uczestników
- 16 miast i miejscowości regionu
- 280 wydarzeń
Działania promocyjne w 2018 roku:
W celu zachęcenia Małopolan do udziału w wydarzeniach ŚTP wykorzystano szereg działań o charakterze marketingowym i piarowym, m.in. poprzez własne strony internetowe, media społecznościowe, działania partnerów medialnych, płatną reklamę (radio, outdoor).
Spot promocyjny:

Światowy Tydzień Przedsiebiorczości w Małopolsce 2018
Filmy promujące ŚTP w Małopolsce:
- www.youtube.com/watch?v=YiNFhFpgqJA – Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UJ
- www.youtube.com/watch?v=UipZso9PQec - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- www.youtube.com/watch?v=6a9pDqjvDeI - Wojewódzka Biblioteka Publiczna
- www.youtube.com/watch?v=5RvWKx5UjXI – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu