Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kulturalna Małopolska


W 2007 r. Samorząd Województwa Małopolskiego zainicjował realizację projektu pn. „Kulturalna Małopolska”. Celem projektu była comiesięczna promocja wybranych imprez z obszaru Województwa Małopolskiego. Głównym nośnikiem promocji był plakaty. Projekt był obecny również w internecie. Promowane imprezy to w zdecydowanej większości imprezy cykliczne, które były, bądź miały duży potencjał by stać się markowymi produktami kulturalnymi Małopolski. Intrygująca, nietuzinkowa grafika plakatu sprawiała, że miał on wyjątkową siłę przyciągania. Jego skuteczność polegała również na szerokiej dostępności: kilkaset sztuk plakatu (w formacie B1 oraz w formacie B2) dystrybuowane było co miesiąc w Krakowie i w całej Małopolsce, zarówno do organizacji pozarządowych, instytucji kultury, jak i punktów informacji turystycznej (Małopolska System Informacji Turystycznej - MSIT). Ważnym zadaniem realizowanym w projekcie było dotarcie z ofertą kulturalną do najszerszego grona odbiorców z Małopolski oraz spoza regionu.

MAŁOPOLSKA TO GO
W 2014 r. Samorząd Województwa Małopolskiego przekazał projekt "Kulturalna Małopolska" do realizacji Małopolskiemu Instytutowi Kultury, instytucji kultury Województwa Małopolskiego. Projekt został przekształcony i jest kontynuowany pod nazwą: „Małopolska To Go”.