Wszyscy gracze stwierdzili zgodnie, że odkrywając tajemnice i historie związane z Małopolską, nie tylko świetnie się bawili, ale też poszerzali swoją wiedzę i trenowali refleks.
Jak ocenia Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa – Kampania wzmocniła silną markę Województwa, zaangażowała w zabawę wielu jej mieszkańców, a także – zgodnie z deklaracjami grających – pomogła w zwiększeniu wiedzy na temat naszego regionu.
– Zależało nam, aby gra znalazła odbiorców zarówno w naszym województwie, jak i wśród mieszkańców innych regionów – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. –Udostępnienie gry w internecie i równoległa promocja podczas imprez i w mediach społecznościowych umożliwiły znaczne szersze dotarcie z komunikatem dotyczącym Małopolski – dodaje.
Gra w korale towarzyszyła największym wydarzeniom małopolskim: Europejskiemu Festiwalowi im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdrój, Sabalowym Bajaniom w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskiemu Festiwalowi Smaku w Krakowie, Dożynkom Wojewódzkim w Osieku, a podczas finału plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej, wszyscy zainteresowani poznali zwycięzcę całej gry.
Przypomnijmy, równolegle trwała promocja w mediach społecznościowych, która zapewniła kampanii zasięg na poziomie 379 371 osób mieszkających nie tylko w Krakowie, Tarnowie, Krynicy, Oświęcimiu, ale także w Warszawie, Kielcach, Katowicach, czy Sosnowcu.
Organizatorem kampanii był Samorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną.