Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Cała (mało)Polska zagrała w korale!

Samorząd
06 października 2014
Zakończyła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego, której główną częścią był konkurs „Graj w korale”. Kampania zaangażowała blisko 9500 osób z całej Polski. Rozegranych zostało blisko 18 000 gier, nagrodzono 70 najaktywniejszych uczestników. Nagroda główna – koralowy rower i tytuł Mistrza Województwa Małopolskiego trafiły do Seweryna Miguły z Krakowa.

Wszyscy gracze stwierdzili zgodnie, że odkrywając tajemnice i historie związane z Małopolską, nie tylko świetnie się bawili, ale też poszerzali swoją wiedzę i trenowali refleks. 

Jak ocenia Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa – Kampania wzmocniła silną markę Województwa, zaangażowała w zabawę wielu jej mieszkańców, a także – zgodnie z deklaracjami grających – pomogła w zwiększeniu wiedzy na temat naszego regionu.

Zależało nam, aby gra znalazła odbiorców zarówno w naszym województwie, jak i wśród mieszkańców innych regionów – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. –Udostępnienie gry w internecie i równoległa promocja podczas imprez i w mediach społecznościowych umożliwiły znaczne szersze dotarcie z komunikatem dotyczącym Małopolski – dodaje.

Gra w korale towarzyszyła największym wydarzeniom małopolskim: Europejskiemu Festiwalowi im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdrój, Sabalowym Bajaniom w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskiemu Festiwalowi Smaku w Krakowie, Dożynkom Wojewódzkim w Osieku, a podczas finału plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej, wszyscy zainteresowani poznali zwycięzcę całej gry.

Przypomnijmy, równolegle trwała promocja w mediach społecznościowych, która zapewniła kampanii zasięg na poziomie 379 371 osób mieszkających nie tylko w Krakowie, Tarnowie, Krynicy, Oświęcimiu, ale także w Warszawie, Kielcach, Katowicach, czy Sosnowcu.

Organizatorem kampanii był Samorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną.

 

Galeria zdjęć