Spotkanie odbędzie się 8 września 2015 r. w sali konferencyjnej w Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym (Pawilon A-V) Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II (ul. Prądnicka 80), a poprowadzą go eksperci oceniający oferty w ramach FIO.
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń na spotkanie w terminie do 4 września 2015 r. na adres: , zawierających nazwę i e-mail organizacji oraz liczbę osób (max. 2), chcących uczestniczyć w spotkaniu.
Uwaga: Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia przyjmowania zgłoszeń przed terminem w przypadku, gdy ilość uczestników będzie przekraczała możliwości organizacyjne. Organizacje zostaną o tym fakcie poinformowane drogą elektroniczną.
Program spotkania
10.00 - Rejestracja uczestników |
10.30 - Powitanie i otwarcie spotkania |
10.45 - Prezentacja Regulaminu konkursu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w 2016 oraz zasad ubiegania się o dotację (wskazanie podmiotów uprawnionych i nieuprawnionych do udziału w konkursie, procedura ubiegania się o otrzymanie dotacji, kryteria ogólne i szczegółowe oceny, procedura oceny i przyznawania dotacji, komponenty) |
11.45 - Przerwa kawowa |
12.00 - Prezentacja logiki projektowej projektów społecznych (prezentacja dotycząca zagadnień logiki projektowej takich jak m. in. wyjaśnienie myślenia projektowego, opracowywanie projektów w kontekście rozumienia logiki projektu, planowanie działań, tworzenie harmonogramu i budżetu projektu. |
12.30 - Prezentacja z zakresu sprawozdawczości (prezentacja dotycząca rozliczania projektów dofinansowanych) |
13.30 - Podsumowanie i zakończenie |
INFORMACJE PRAKTYCZNE
Do Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II można dojechać z przystanku Dworzec Główny: TRAMWAJEM linii: 3, 18 oraz z przystanku Dworzec Główny Tunel linią 50. Należy wysiąść na ostatnim przystanku: Krowodrza Górka – pętla tramwajowa (mapa).
Na terenie obiektu dostępny jest płatny PARKING (wjazd od ul. Fieldorfa Nila). Organizator nie zapewnia bezpłatnych miejsc parkingowych.