Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Rejestracja na konferencję dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień

Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 listopada 2022 r. w Hotelu Qubus, przy ul. Nadwiślańskiej 6 w Krakowie.

Celem konferencji jest podniesienie kompetencji osób realizujących zadania związane z problematyką uzależnień, zwłaszcza w kontekście nowych zadań samorządów gminnych realizowanych w ramach gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii. Konferencja umożliwi zapoznanie się z wytycznymi Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom odnośnie zadań samorządów wynikających z ustaw kierunkowych w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom. W ramach konferencji zaplanowano również wykłady dotyczące profilaktyki uzależnień, uzależnień behawioralnych, substancji psychoaktywnych oraz prezentację programów profilaktycznych.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. 

WAŻNE: Po dokonaniu rejestracji, na wskazany w formularzu adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia udziału w wydarzeniu. Link będzie aktywny tylko przez godzinę. W przypadku niepotwierdzenia dokonanej rejestracji (niekliknięcia w link), wymagana będzie ponowna rejestracja. W sytuacji nie otrzymania e-mail z linkiem do potwierdzenia rejestracji, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny (012 63 03 575) lub mailowy ().

Zgłoszenie do udziału w konferencji dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień

formularz rejestracyjny

Przepraszamy, wszystkie miejsca zostały już zarezerowane.