Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska kibicuje Justynie Kowalczyk!

Sport
15 lutego 2010
W poniedziałek, 15 lutego, Justyna Kowalczyk wystartowała w swoim pierwszym biegu na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver. Nie zdobyła medalu, ale przed nią jeszcze kolejne biegi. Urząd Marszałkowski, w ramach kampanii promocyjnej "Małopolska w akcji" z udziałem Justyny Kowalczyk,  zachęca wszystkich mieszkańców regionu do wspierania królowej polskich nart podczas olimpiady.

Na stronie www.justyna.wrotamalopolski.pl każdy może przesłać specjalne życzenia naszej biegaczce. Najlepsze z nich wybierze sama mistrzyni, a zwycięzca otrzyma jej strój sportowy! Akcja trwa od dzisiaj do zakończenia Zimowych Igrzysk Olimpijskich.

Nasza mistrzyni jest jedną z twarzy kampanii promującej nasz region poza granicami kraju pod hasłem "Małopolska w akcji", w której został wykorzystany wizerunek najlepszych małopolskich sportowców. Na kampanię w sezonie 2009/2010 podpisano umowy z Justyną Kowalczyk, zespołami Banku BPS Muszynianki FAKRO Muszyna oraz Wisły Can Pack Kraków.

Justyna Kowalczyk promuje Małopolskę na swoim stroju startowym już od grudnia 2009 roku. Dotychczas napis „visit.malopolska” na kombinezonie widniał na ubiorze małopolskiej biegaczki na zawodach Pucharu Świata w Słowenii, Niemczech, Czechach, dwukrotnie we Włoszech, Estonii, Kanadzie (Canmore). Justyna oprócz napisu visit.malopolska na prawym udzie na stroju, występuje w kurtce z tym napisem podczas ceremonii wręczenia nagród (a zdarza się jej to regularnie w tym sezonie), w polarze i podkoszulkach z logo kampanii. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver 2010 Małopolska nie jest promowana, dlatego, że tak jak pozostali członkowie olimpijskiej drużyny Justyna Kowalczyk reprezentuje Polskę.

Justyna Kowalczyk podobnie jak zawodniczki Wisły Can - Pack Kraków oraz Banku BPS Muszynianki FAKRO Muszyna zobowiązała się do udziału w kampanii prowadzonej na rynkach zagranicznych, czyli do wyrażenia zgody na wykorzystanie wizerunku w serwisie internetowym kampanii, na banerach w Internecie, które będą emitowane na portalach sportowych we Włoszech i krajach skandynawskich, w elementach systemu wystawienniczego podczas targów turystycznych, na których Województwo Małopolskie będzie występować.


Kampania będzie trwała 2 lata do grudnia 2011 r. Jej budżet wynosi  2 mln zł. Kampania jest finansowana w 75 proc. z funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

Justyna Kowalczyk opowiada o promocji Małopolski:

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA