Marszałek Województwa Małopolskiego oraz władze Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z ogromnym zdumieniem odnotowały kampanię wizerunkową Pana Roberta Wardzały, byłego prezesa Małopolskiego Regionalnego Funduszu Poręczeniowego przeprowadzoną ze środków spółki.
W przestrzeni publicznej w Małopolsce pojawiły się billboardy z olbrzymim zdjęciem byłego prezesa Roberta Wardzały reklamujące rzekomo oferowane przez MRFP produkty. Tak prowadzona kampania nie ma nic wspólnego z profesjonalnymi działaniami marketingowymi i informacyjnymi. Nie ma i nie było praktyki oparcia strategii wyłącznie na wizerunku prezesa. MARR podejmie stanowcze działania mające zapobiec podobnym praktykom w przyszłości. Rada Nadzorcza spółki została wezwana do natychmiastowego zakończenia tej nieprofesjonalnej kampanii. Tak nieodpowiedzialne wydawanie środków publicznych, prowadzone przez zarządy spółek podległych władzom województwa potwierdza słuszność dokonywanych zmian personalnych.
W przestrzeni publicznej w Małopolsce pojawiły się billboardy z olbrzymim zdjęciem byłego prezesa Roberta Wardzały reklamujące rzekomo oferowane przez MRFP produkty. Tak prowadzona kampania nie ma nic wspólnego z profesjonalnymi działaniami marketingowymi i informacyjnymi. Nie ma i nie było praktyki oparcia strategii wyłącznie na wizerunku prezesa. MARR podejmie stanowcze działania mające zapobiec podobnym praktykom w przyszłości. Rada Nadzorcza spółki została wezwana do natychmiastowego zakończenia tej nieprofesjonalnej kampanii. Tak nieodpowiedzialne wydawanie środków publicznych, prowadzone przez zarządy spółek podległych władzom województwa potwierdza słuszność dokonywanych zmian personalnych.