Kampania „Cała Polska zjeżdża do MałopolSKI” adresowana jest głównie do turystów krajowych, którzy preferują rodzinny, aktywny wypoczynek na nartach. Hasło reklamowe oraz projekt graficzny od razu nasuwają skojarzenia co do atrakcji, jakie czekają w Małopolsce na odwiedzających.
Aby kampania dotarła do jak najszerszego grona osób, postanowiono umieścić reklamy na 350 nośnikach w polskich miastach: w Warszawie (100 nośników + 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz we Wrocławiu (70 nośników). Umieszczono również informacje promocyjne na portalu internetowym www.onet.pl oraz w prasie. W dziennikach regionalnych: Dzienniku Zachodnim, Dzienniku Bałtyckim, Gazecie Poznańskiej i Gazecie Wrocławskiej zaplanowana została 4-stronicowa wkładka poświęcona zimie w Małopolsce. Wybór prasy dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w miastach (regionach), w których przeprowadzana będzie kampania. Dodatkowo od grudnia br. realizowana będzie w stacjach telewizyjnych TVN 24 i TVN Meteo prezentacja stacji narciarskich, która zostanie połączona z zapowiedziami warunków pogodowych transmitowanych na żywo z poszczególnych stacji.
Pomysłodawcą realizacji tegorocznej kampanii reklamowej Małopolski jest krakowska agencja reklamowa Schulz, która współpracuje m.in. z Tesco, Colgate czy Gazetą Prawną.
Na kampanię przeznaczono 220 tys. zł.