Jak dobrze wykorzystać szansę na wzmocnienie biznesu z wykorzystaniem Internetu i narzędzi cyfrowych? Jak sprostać coraz większym wymaganiom e – klientów? Jakie są możliwości i rozwiązania e-commerce w działalności eksportowej przedsiębiorstw? Wokół tych tematów toczyć się będzie czerwcowa konferencja. W programie zaplanowano trzy bloki tematyczne:
Moduł I: Pieniądz elektroniczny (e – pieniądz – czyli co?; rozwój rynku e – pieniądza, a bezpieczeństwo obrotu).
Moduł II: E-commerce w działalności przedsiębiorstwa (prognoza rozwoju e-commerce w świetle rozwoju e-pieniądza; rozwiązania e-commerce w działalności eksportowej przedsiębiorstw; kompetencje niezbędne do pracy w e-commerce).
Moduł III: Kryptowaluty – kompendium wiedzy (kryptowaluta na rynku; status prawny i obrót kryptowalutą a podatki).
Konferencja adresowana jest do małopolskich przedsiębiorców zarówno tych, którzy prowadzą działalność w przestrzeni cyfrowej, jak również tych, którzy widząc możliwości rozwoju firmy poprzez Internet i nowoczesne rozwiązania cyfrowe chcieliby poszerzyć wiedzę w zakresie e-commerce.
Według danych raportu Statista Digital Market Outlook - Polska zajmuje trzynaste miejscu w rankingu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Szacuje się, że w ciągu najbliższych trzech lat jego wartość wzrośnie w naszym kraju o 6 mld dol. E-commerce jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się kanałów sprzedażowych. Zakupy w Internecie robi w Polsce ok. 15 mln osób. Potencjał dla rozwoju e-sprzedaży jest ogromny.
Informacje i rejestracja na konferencję na stronie internetowej.
„Ważne sprawy Małopolskich Przedsiębiorców” – to cykl konferencji organizowanych przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego. Tematyka konferencji dotyczy najważniejszych problemów małych i średnich przedsiębiorców: procedur i wymogów prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, kwestii finansowych, nowych możliwości rozwoju na konkurencyjnym rynku, budowania strategii działania, wzmacniania kompetencji i motywacji, zwiększania efektywności działań. Wszystko po to, by małopolskie firmy z powodzeniem wzmacniały swoją pozycję na rynku krajowym i zagranicznym.