„Flisak” to krótki spot przedstawiający walory turystyczne i kulturowe Małopolski. Film wykorzystany został w kampanii promocyjnej „Smakowanie Małopolski”, która zachęcała turystów z kraju i zagranicy do odwiedzin w najwspanialszych zakątkach regionu – m.in. w Pieninach, gdzie zakosztować można uroków spływu Dunajcem na tratwach prowadzonych przez flisaków.
O Złote Promy 2010 rywalizowało ponad czterdzieści filmów, z których wyłoniono piętnaście nominowanych produkcji, wyróżniających się błyskotliwym pomysłem oraz sprawną realizacją. Filmy oceniało jury w składzie: Grzegorz Kiszluk z Brief for Poland, Andrzej Owczarek z Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych oraz Leszek Kopeć, reprezentujący Pomorską Fundację Filmową.
Druga edycja Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY, zorganizowana przez Stowarzyszenie Wpierania Rozwoju Miast i Regionów PROREGIONA, odbyła się w dniach 9-10 września w Gdyni. Patronem festiwalu był prezydent Gdyni.
Więcej informacji na stronie Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY http://www.promocity.pl/#program