W ramach projektu przewidziano działania na rzecz:
- osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu poprzez realizację świadczeń w postaci: usług teleopiekuńczych (opaska bezpieczeństwa), usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osoby potrzebującej wsparcia codziennym funkcjonowaniu, sąsiedzkich usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, usług telemedycznych (pilotaż),
- opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu poprzez realizację usług opieki wytchnieniowej: w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością, w postaci poradnictwa specjalistycznego i edukacji.
Rekrutacja osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu prowadzona jest w sposób ciągły, w podziale na 14-dniowe cykle rekrutacyjne, od 23 lutego 2024 r., aż do momentu wyczerpania miejsc, zgodnie z harmonogramem rekrutacji.
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o złożenie formularza zgłoszeniowego. Do formularza zgłoszeniowego nie należy dołączać żadnych dodatkowych dokumentów.
Na spotkanie kwalifikujące do udziału w projekcie z pracownikiem socjalnym (2 etap rekrutacji), które odbędzie się w miejscu zamieszkania, należy przygotować:
zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia potwierdzające, że Kandydat/ka do projektu jest osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego, dot. osób poniżej 75 roku życia,
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, z którego zapisów wynika potrzeba wsparcia Kandydata/tki w codziennym funkcjonowaniu w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do korzystania z opaski monitorującej (dot. Kandydatów/tek posiadających rozrusznik serca, kardiowerter-defibrylator lub inne urządzenie)
- dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów preferowanych.
- Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie "Małopolski Tele-Anioł 2.0"
- Formularz zgłoszeniowy do udziału w projekcie pn. „Małopolski Tele-Anioł 2.0” dla osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – załącznik nr 1 do regulaminu
- Zaświadczenie lekarskie (wzór) - załącznik nr 2 do regulaminu (dot. kandydatów poniżej 75 roku życia)
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do korzystania z opaski monitorującej
- Harmonogram rekrutacji
Rekrutacja opiekunów faktycznych chcących skorzystać z usług opieki wytchnieniowej prowadzona jest w sposób ciągły, w podziale na miesięczne cykle rekrutacyjne, od 1 września 2024 r., aż do momentu wyczerpania miejsc, zgodnie z harmonogramem rekrutacji.
Opiekunowie faktyczni zainteresowani udziałem w projekcie proszeni są o złożenie:
- formularza zgłoszeniowego oraz
- karty oceny stanu dziecka/osoby niepełnosprawnej wg zmodyfikowanej skali FIM
Kartę oceny stanu dziecka/osoby niepełnosprawnej wg zmodyfikowanej skali FIM uzupełnia lekarz rodzinny, lekarz rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuta lub pielęgniarka.
FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE BEZ ZAŁĄCZONEJ KARTY OCENY STANU DZIECKA/OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ WG ZMODYFIKOWANEJ SKALI FIM NIE ZOSTANĄ ROZPATRZONE.
Na spotkanie kwalifikujące do udziału w projekcie z pracownikiem socjalnym (2 etap rekrutacji), które odbędzie się w miejscu zamieszkania, należy przygotować:
- orzeczenie o niepełnosprawności/orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby nad którą opiekun faktyczny sprawuje bezpośrednią opiekę.
- Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie "Małopolski Tele-Anioł 2.0"
- Formularz zgłoszeniowy do opieki wytchnieniowej w projekcie pn. „Małopolski Tele-Anioł 2.0”dla opiekuna faktycznego osoby potrzebującej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – załącznik nr 3 do regulaminu
- Karta oceny stanu dziecka/osoby niepełnosprawnej wg zmodyfikowanej skali FIM – załącznik nr 4 do regulamin
- Harmonogram rekrutacji
Formularze można składać:
- osobiście, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, w jednym z miejsc:
- Dziennik Podawczy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków (parter),
- Dziennik Podawczy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków (parter),
- Dziennik Podawczy w Agendach Zamiejscowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w:
- Miechowie, ul. Sobieskiego 4, 32-200 Miechów,
- Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 52, 33-300 Nowy Sącz,
- Nowym Targu, al. Tysiąclecia 37, 34-400 Nowy Targ,
- Oświęcimiu, ul. Zamkowa 4, 32-600 Oświęcim,
- Suchej Beskidzkiej, ul. J. Piłsudskiego 23, 34-200 Sucha Beskidzka,
- Tarnowie, al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów,
- Zakopanem, ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane,
- w Biurze projektu przy ul. Racławickiej 56 w Krakowie (pokój 122) z możliwością uzyskania pomocy przy wypełnieniu wniosku po wcześniejszym umówieniu spotkania,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej/ firmy kurierskiej – dostarczenie na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Departament Zdrowia, Rodziny, Równego Traktowania i Polityki Społecznej
ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków
z dopiskiem „Rekrutacja - Małopolski Tele-Anioł 2.0"
- drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub usługi doręczenia elektronicznego (e-Doręczenia).
Niektóre treści na podstronie projektu Małopolski Tele-Anioł 2.0 mogą nie być w pełni dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Jeśli napotkasz trudności w odczytaniu zawartych na stronie informacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym pracownikiem, który chętnie udzieli Ci niezbędnej pomocy.
e-mail:
tel. 12 37-87-032