Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kongres Marki Małopolska 2017

Budowanie i kreowanie spójnej marki regionu jest kluczem do efektywnego zarządzania rozwojem województwa, powiatu, gminy i miasta. Silna marka scala wizerunkowy potencjał miejsca i prezentuje je tak, aby wzbudzało zainteresowanie wśród różnych grup odbiorców, między innymi mieszkańców, turystów czy potencjalnych inwestorów. Aby tak się stało, komunikacja musi być konsekwentna, a przede wszystkim oparta na jasno określonych symbolach i wartościach.

Województwo Małopolskie od lat podejmuje działania mające na celu budowanie silnej marki Małopolska. Kolejną inicjatywą mającą na celu podkreślenie niezwykle ważnej roli marketingu terytorialnego był pierwszy Kongres Marki Małopolska, który odbył się w dniach 23-24 listopada 2017 roku w Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju.

Kongres skierowany był do pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Wydarzenie to było świetną okazją do wymiany opinii i spostrzeżeń dotyczących współpracy na rzecz rozwoju marki regionu.

W spotkaniu wzięło udział wielu specjalistów z zakresu marketingu miejsc, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji non-profit. W programie znalazły się wystąpienia praktyków marketingu terytorialnego, w tym panel dyskusyjny „Made in Małopolska” z udziałem gościa specjalnego  - Jerzego Dudka, czy prelekcja „Wyzwania w promocji marki lokalnej”.

Jesteśmy przekonani, że pierwszy Kongres Marki Małopolska stał się forum wymiany doświadczeń w zakresie marketingu miejsc oraz przyczynił się do zacieśnienia współpracy w obszarze promocji regionu.

Organizator:

Partnerzy:

 

 

Patronat medialny: