Prowadzący
- Dziennikarz radiowy, prezenter. Laureat plebiscytu MediaTory 2014 w kategorii AkumulaTOR! za poranny program radiowy. (...) więcej
Może poszczycić się 25-letnim doświadczeniem pracy z mikrofonem, estradą i publicznością.
Po godzinach pasjonat enologii i winogrodnictwa.
Eksperci
- Kiedyś ekspert z PR, dziennikarz i publicysta, od 1994 rzecznik prasowy i doradca zarządu m.in w Ministerstwie Zdrowia i Opieki Społecznej, KGHM Polska Miedź, PCC GmbH, PCC Rokita, PTK Holding, Develia. (...) więcej
Mediator w sporach zbiorowych, autor kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych. Współautor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, Katowic, Gliwic, Zabrza. W latach 90-tych założyciel pierwszych agencji PR w Polsce m. in. Grupa PRC Holding i PRC Communications. Wykłady i projekty edukacyjne na 50 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 książek, artykułów i publikacji. Bohater filmu dokumentalnego w reżyserii Andrzeja Fidyka promującego Polskę na Światowej Wystawie EXPO w Szanghaju w 2010 r.
Dziś: kurator sztuki zaangażowany w rozwój muzealnictwa w Polsce, kustosz Muzeum Magicznego Realizmu „Ochorowiczówka” w Wiśle.
- Trenerka marek, wideo mobile marketingu, która posiada bogate doświadczenie jako ekspert marketingu internetowego i producent wideo w kampaniach digital. (...) więcej
Jako założycielka Akademii Medialnej, stworzyła program mentoringowy WIDEO BRAND, gdzie przekazuje swoją wiedzę na temat budowania strategii treści w mediach społecznościowych. Pokazuje jak wydobyć swój indywidualny charakter i publikować w Internecie tak, aby inni chcieli to oglądać.
Ma na swoim koncie współpracę z renomowanymi markami takimi jak Wella Group, Alior Bank, Grupa Żywiec, Panek CS, czy Cyfrowy Polsat, Akademia Sztuk Pięknych. Posiada także solidne akademickie tło, będąc certyfikowanym trenerem Instytutu NAO London, Heksagon Group, absolwentka fakultetu Uniwersytetu w Cambridge oraz kierunków Marketing & PR, Sztuka Współczesna – wiedza i rynek.
- Zajmuje się brandingiem i marketingiem strategicznym. Ekspert i komentator tematów wizerunkowych, marketingowych, polskich i amerykańskich kampanii wyborczych w ogólnopolskich i branżowych mediach. (...) więcej
Członek zarządu, dyrektor komunikacji i strategii w agencji marketingowej Grupa PRC Holding. Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu WSB Merito.
- Mówca inspiracyjny, trener warsztatowy, coach. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. (...) więcej
Autor książek i dziennikarz – publicysta. Napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu oraz cztery bestsellery: „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych”, „Manipulacja Odczarowana”, „Skuteczność górą!” oraz „77Historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie”.
Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Członkostwo w ICF oraz International Federation of Journalists. W 2019 otrzymał nagrodę Złotego Pióra w Wiedniu.
- AI-Entuzjasta; certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, wykładowca. Właściciel firmy Heuristica. (...) więcej
Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych (Ogilvy, Y&R, Havas), gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego.
Guest speaker w Canterbury Church University, wykładowca na SWPS, trener w ICAN Institute, Inkubator przedsiębiorczości UW, IBD Business School oraz Questus Academy. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.
Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS.
Autor kilkudziesięciu artykułów na temat komunikacji i strategii. Twórca narzędzi dla trenerów. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny”; „Strategiczny podstęp”; „Tak na marginesie strategii” oraz współautor książki „Portret klienta”.
- Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. (...) więcej
Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”.
Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
- Rysuje słowa na żywo po to, by uczestnicy wydarzeń więcej zrozumieli i zapamiętali. Regularnie rysuje najbardziej prestiżowe konferencje na świecie. (...) więcej
Wspiera marki w rozwiązywaniu problemów biznesowych z wykorzystaniem rozrysowania procesów. Współpracuje z pionierami na rynku światowym, m.in. firmami Samsung, Dell, Intel, Procter and Gamble, Microsoft, R&B, Unilever, UBS, Santander, Castorama, Ikea, Pearson czy Polpharma. W zapisach graficznych specjalizuje się w branży marketingowej & AI, fintech, społecznej i medycznej.
Producentka i wiodąca ręka filmów rysunkowych (sprzedażowych i edukacyjnych) tłumaczących w komiksowy sposób skomplikowane treści. Studia psychologiczne (w Polsce i Czechach), praktyka trenerska (od Brazylii po Australię) i ukończone mistrzowskie kursy sketchnotingu i graphic recordingu (zapisu graficznego) u mentorów zza granicy to jej wyróżnik na rynku. Autorka projektu Rysunkowa Przerwa wspierającego dorosłych w budowaniu relacji z dziećmi oraz pierwszych publikacji o myśleniu wizualnym w Polsce.
- Prekursorka łączenia tradycji z nowoczesnością w branży odzieżowej. Zajmuje się tworzeniem nowatorskiego stylu bazującego na dotychczasowych kanonach emblematów góralskiego folkloru. (...) więcej
Pracuje m.in. na starych tkaninach góralskich. Wice Prezes fundacji Made In Podhale oraz partner projektu Made In Małopolska.
Właścicielka ekologicznej i empatycznej marki Folk Design, która aktywnie wyklucza z mody futra oraz skóry. Producentka i organizatorka największego pokazu mody folk w kraju o nazwie „Polki Folki”, pierwszego w Europie pokazu z wybiegiem zbudowanym na wodzie, pokazu w podziemiach elektrowni wodnej, tafli lodu czy w hangarze na lotnisku u podnóża Tatr. Jej projekty pokazywane były m.in. we Francji w Cannes, w Berlinie, w Chinach, w Pekinie, Szanghaju. Nagrodzona znakiem jakości „Marka Tatrzańska 2023”.