Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Eksperci

  • Jeden z najbardziej popularnych mówców motywacyjnych w Polsce. Gospodarz kanału Youtube 20m2. W swoich talk-show gościł m.in. Jacka Canfielda i Brian'a Tracy. Zasłynął wywieszeniem gigantycznego CV przed firmą, w której chciał pracować. Otrzymał nominację do nagrody Wiktora w kategorii Odkrycie Telewizyjne. (...) więcej

    Znalazł się w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief.
    Prelegent wiodących imprez, w tym jednego z największych eventów motywacyjnych w Europie – Życie bez Ograniczeń – z Nickiem Vujicicem i Lesem Brownem. W latach 2013-2017 zrealizował swój autorski cykl wykładów na terenie całej Polski. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Niedawno mogliśmy oglądać go w programie Azja Express w telewizji TVN.

  • Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. (...) więcej

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing.

    Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO.

    Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Współzałożyciel firmy badawczo-doradczej BlueFox integrującej zaawansowane metody pomiaru deklaratywnych i niedeklaratywnych danych o zrachowaniach konsumentów.

    Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Doświadczenia i zainteresowania badawcze związane z insightami konsumenckimi, konsultingiem badawczym, marką (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produktem (innowacje, optymalizacja, ceny), oraz U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje).

  • Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. (...) więcej

    Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, współwłaściciel i partner w firmie BlueFox.
    Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
    Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności i strategii rynkowej. Wystąpił na ponad 30 konferencjach prezentując zagadnienia z różnych obszarów marketingu i zarządzania, w tym marketingu terytorialnego.
    Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich.
    Autor książek Marka na cztery sposoby, Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jest również współautorem książki Wskaźniki marketingowe.

  • Przedsiębiorca, współzałożyciel oraz CVO w Socjomania - spółce konsultingowo-szkoleniowej specjalizującej się w digital marketingu i digitalizacji usług. (...) więcej

    W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem. Po godzinach współwłaściciel śniadaniowni Handelek, która przywraca tradycję dawnych krakowskich lokali śniadaniowych - handelków.

  • Mówca inspiracyjny, trener i coach. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. (...) więcej

    Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.

    Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu oraz kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR.

  • Ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl. (...) więcej

    Autor corocznych raportów: „Wydatki promocyjne polskich miast i województw" i „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”. Od 17 lat: szkoli, wykłada, doradza i pisze. Jest autorem kilku książek m.in.: „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”, „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”, „City placement. Miasto w filmie - film w mieście”, „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”, „Video marketing w mediach społecznościowych”, „Jak wygrać wybory samorządowe 2018?" i „Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem".

    O najnowszej książce przeczytasz na www.PlaceBranding.pl Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą.
    Pomaga samorządom i samorządowcom efektywnie komunikować się z mieszkańcami i interesariuszami zewnętrznymi przy wykorzystaniu nowych narzędzi komunikacji marketingowej.

Paneliści:

Jacek Krupa – Marszałek Województwa Małopolskiego
Olga Gałek – Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych
Łukasz Hrabczak – Właściciel HM Design Manufaktura Mebli
Jan Karpiel – Właściciel Biura Architektonicznego Karpiel Steindel Architektura
Janusz Komurkiewicz - Członek Zarządu ds. marketingu FAKRO Sp. z o.o.
Krzysztof Nepelski – Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych Grupa RMF
Wiesław Pióro – Prezes Zarządu Uzdrowiska „Krynica-Żegiestów” S.A.
Sławomir Rusinek – Współwłaściciel i Członek Rady Nadzorczej Grupy Maspex
Robert Stępowski – Ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.marketingmiejsca.com.pl

Moderator panelu: Łukasz Cioch