Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Innowacyjna Małopolska

Wieloletnia kampania promuje Małopolskę jako region innowacji i przedsiębiorczości. Województwo Małopolskie pokazuje potencjał regionu przede wszystkim poprzez aspekt ludzki – regionalnej wspólnoty.

grafika promocyjna

Województwo Małopolskie wychodzi z założenia, że najważniejsi dla rozwoju regionu są ludzie - Małopolanie - MY (innowatorzy, start-upowcy, pracownicy instytucji naukowych i jednostek badawczych, przedsiębiorcy i bardziej konkretnie osoby reprezentujące poszczególne profesje). I to właśnie te osoby są sercem i motorem innowacyjnej Małopolski. W projekcie podkreślana jest wspólnotowość i zasługi wszystkich, którzy przyczyniają się do rozwoju Innowacyjnej Małopolski. Innowacje w regionie nie są bezosobowym bytem, stoją za nimi ludzie, lokalni przedsiębiorcy i pracownicy lokalnych instytucji wspierających biznes.

W podejmowanych działaniach udowadniane jest, że powszechnie znane najmocniejsze strony regionu (kultura, zabytki, środowisko naturalne) to nie jedyne atuty województwa. Małopolska należy do czołówki polskich regionów pod kątem innowacyjności, mocno wspiera przedsiębiorczość, posiada duży potencjał naukowy i rozwojowy, w jej granicach powstają wyjątkowe wynalazki i technologie, działają liczne wybijające się w świecie firmy. To właśnie tu warto przyjechać, zostać, uczyć się założyć własną firmę i pracować.

W 2022 roku działania te realizowane były przede wszystkim poprzez tworzenie:

  • działań promujących wydarzenia organizowane w ramach projektu Innowacyjna Małopolska tj.: Małopolski Festiwal Innowacji, Małopolska na targach innowacji
  • działań promujących małopolskie inteligentne specjalizacje i inicjatyw z nimi związanych
  • działań promujących rozwój technologii wodorowych
  • działań promujących cykl konferencji regionalnych „Innowacyjna Małopolska”
  • działań promujących aktywności realizowane w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie”, w tym program akceleracyjny #StartUP Małopolska, wydarzenia promujące przedsiębiorczość, takie jak np. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce

Mając na uwadze różnorodność prowadzonych działań i ich grupę docelową za każdym razem dopasowywany był do nich przekaz promocyjny. Zmianie uległa szata graficzna, hasło oraz zastosowane narzędzia. Cały czas jednak organizatorzy opierali się na bazowych elementach KV, które zapewniały spójność prowadzonych działań.

Galeria zdjęć