Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Power up your Business in Małopolska 2

Kampania prezentująca Małopolskę jako region o dużym potencjale inwestycyjnym - zarówno pod kątem kapitału ludzkiego, infrastruktury, położenia oraz prowadzonych w regionie działań i podejmowanych inicjatyw. W realizowanych działaniach podkreślano wszystkie aspekty mogące mieć wpływ na zainteresowanie potencjalnych inwestorów Małopolską. Zachęcano przedsiębiorców do skorzystania z szerokiego wsparcia w ramach działalności eksportowej, a inwestorów do realizacji inwestycji w regionie. 

Grafika

W ramach kampanii promowano również wydarzenia realizowane w ramach „Power up your Business in Małopolska 2”. W 2021 roku były to:

  • Targi Hannover Messe (Niemcy),
  • spotkania B2B online z zagranicznymi przedsiębiorcami: Francja, Szwecja, Hiszpania,
  • Targi IAA Mobility,
  • Gala Japan – Central Europe Investment Award,
  • Targi GITEX,
  • Małopolskie Forum Obsługi Inwestora i Eksportera.

Cele kampanii:

  • zainteresowanie ofertą eksportową (m.in. możliwością udziału w targach, spotkaniach B2B, misjach) małopolskich przedsiębiorców,
  • promocja potencjału inwestycyjnego województwa małopolskiego, 
  • promocja gospodarcza województwa małopolskiego,
  • wzrost świadomości istnienia i rozpoznawalności marki „Centrum Business in Małopolska”,
  • zwiększenie liczby unikalnych użytkowników strony www.businessinmalopolska.pl, gdzie zawarte są m.in. informacje o ofercie dla przedsiębiorców, 
  • edukacja przedsiębiorców i przedstawicieli JST.    

Grupa docelowa:

Kampania skierowana głównie do przedstawicieli sektora MŚP z województwa małopolskiego, którzy planują rozpocząć lub poszerzyć swoją działalność eksportową i potencjalnie mogą być zainteresowani działaniami zaplanowanymi w projekcie oraz do inwestorów, zainteresowanych potencjałem inwestycyjnym Województwa Małopolskiego, w tym inwestorów zagranicznych. Adresatami działań są również przedstawiciele JST z Małopolski, odpowiedzialni za przygotowanie oferty inwestycyjnej na swoim terenie.

Działania promocyjne w 2021 roku:

  • przygotowanie spotów promujących eksport oraz inwestycje,
  • prace projektowe i produkcyjne,
  • realizację materiałów filmowych,
  • działania na portalach społecznościowych,
  • działania reklamowe w mediach.

Media społecznościowe:

Kanał na YT: www.youtube.com/channel/UCv8jzF0UtAkdkR3Kp4TQuHQ
Strona na FB: www.facebook.com/CentrumBusinessInMalopolska/
Konto IN: www.linkedin.com/company/business-in-malopolska/

Materiały wideo:

Spot eksportowy: www.youtube.com/watch?v=sEhuFXJJd7U
Spot inwestycyjny: www.youtube.com/watch?v=3fP3SAObVpY

Galeria zdjęć