Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska w rytmie eko

„Małopolska w rytmie eko” - kampania informacyjno-promocyjna, realizowana w 2021 roku, dotycząca oferty ekoturystycznej Małopolski. Małopolska to idealne miejsce do zwiedzania w rytmie eko. Oferuje nie tylko dobrze znane atrakcje turystyczne, ale potrafi zaskoczyć mało znanymi, urokliwymi zakątkami, nieprzedeptanymi górskimi szlakami, możliwością obcowania z niczym niezmąconym pięknem natury. Chcąc wykorzystać ten potencjał, a także wyjść naprzeciw obserwowanym trendom turystycznym, stworzona została ekoturystyczna oferta produktowa Małopolski w formie 5 pakietów ekoturystycznych. Propozycje ekowypraw, stanowią inspirację do podróżowania w zgodzie z naturą oraz udowadniają, że każdy subregion Małopolski oferuje tak wiele do odkrycia.

Grafika Małopolska w rytmie eko

Ekoturystyka to kameralne odkrywanie i poznawanie wyjątkowych miejsc, zabytków, ludzi, ich kultury, tradycji. To podróżowanie w rytmie przyrody, aktywne i uważne odkrywanie tego co nas otacza, zwiedzanie miejsc wyróżniających się bogactwem naturalnego krajobrazu i unikatową kulturą. Dzięki ekoturystyce mamy szansę doświadczyć piękna przyrody z dala od głównych szlaków, poczuć emocje odkrywcy, smakować lokalnych specjałów, nawiązać nowe przyjaźnie, zachwycić otaczającym światem, nie szkodząc naturze. Czego chcieć więcej?

Działania promocyjne w 2021 roku:

  • Działania prowadzone z wykorzystaniem własnych kanałów komunikacji:
    - regionalny portal turystyczny visitmalopolska.pl (https://visitmalopolska.pl/pl_PL/w-rytmie-eko),
    - portal regionalny www.malopolska.pl,
    - media społecznościowe (Facebook: „Odkryj Małopolskę”, „Lubię Małopolskę”, „EkoMałopolska”),
    - przeprowadzono mailing do podmiotów opisanych w przewodniku z zachętą do publikacji oznaczenia – „działam w rytmie eko”.
  • Działania prowadzone z wykorzystaniem mediów zewnętrznych:
    - Radio RMF FM (2-tygodniowa akcja spotowa + konkurs),
    - Radio Kraków (2-tygodniowa akcja spotowa),
    - TVP Kraków (5 filmów prezentujących ofertę ekoturystyczną Małopolski),
    - pismo/portale branżowe m.in. „Wasza Turystyka” (artykuł promujący eko turystykę w Małopolsce),
    - przygotowanie animacji do Kolei Małopolskich.
  • Wykonanie przewodników (przewodniki dostępne są na stronie: https://visitmalopolska.pl/pl_PL/w-rytmie-eko)

Galeria zdjęć