Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Innowacyjna Małopolska

Kampania jest skierowana głównie do przedstawicieli sektora MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa) z województwa małopolskiego (w tym startupy) – głównie firmy produkcyjne, badawczo-rozwojowe, usługowe związane z wysokimi technologiami. Pobocznymi grupami docelowymi są:

osoby zamierzające założyć firmę, instytucje naukowe (JBR, uczelnie) i ich pracownicy, instytucje otoczenia biznesu współpracujące na co dzień z przedsiębiorcami, duże przedsiębiorstwa prowadzące działalność badawczo-rozwojową, studenci, absolwenci uczelni oraz doktoranci.

Zasięg kampanii: głównie województwo małopolskie, część działań ma charakter działań ponadregionalnych. 
Cele kampanii:

- wizerunkowe (zbudowanie i ugruntowanie wizerunku Małopolski jako regionu innowacyjnego, przedsiębiorczego, wspierającego nowe technologie, znającego swoje mocne strony - 7 małopolskich inteligentnych specjalizacji, pokazanie Małopolski jako atrakcyjnego miejsca pracy z nowoczesną infrastrukturą badawczo-rozwojową, kreatywnymi ludźmi, przyjaznego dla mieszkańców, posiadającego niepowtarzalną atmosferą i możliwości w zakresie instytucjonalnego i finansowego wsparcia biznesu, zbudowanie i ugruntowanie marki Małopolskiego Festiwalu Innowacji jako elementu upowszechniania wiedzy o małopolskich inteligentnych specjalizacjach w świadomości małopolskich małych i średnich przedsiębiorców oraz pozostałych grup docelowych.

- produktowe (frekwencja na wydarzeniach i zachęcenie do odwiedzenia strony www.innowacyjna.malopolska.pl oraz istniejącej strony i kanału „Innowacyjna Małopolska” na portalach społecznościowych)

Kampania obejmuje przygotowanie koncepcji strategicznej, kreatywnej oraz realizowanych działań, prace projektowe i produkcyjne, działania z mikroinfluencerami i ambasadorem, działania na portalach społecznościowych, działania bezpośrednie, realizację materiałów filmowych, działania reklamowe w mediach.