Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolski Festiwal Innowacji

"Małopolski Festiwal Innowacji" - to jednotygodniowe wydarzenie, które pozwala Małopolanom poznawać innowacje, know-how, nowe technologie i wynalazki. Wydarzenie łączy interesariuszy budujących system innowacji w regionie, czyli biznes, naukę, administrację w promocji innowacyjności, przedsiębiorczości, transferu wiedzy i roli współpracy dla gospodarczego sukcesu. Małopolski Festiwal Innowacji pozwala zbudować szerokie porozumienie, którego efektem jest oferta wydarzeń kierowana do przedsiębiorców z sektora MŚP, a także pracowników naukowych, studentów i wszystkich zainteresowanych tematyką.

W 2017 roku odbyła się siódma edycja Małopolskiego Festiwalu Innowacji.

W 2017 roku kampania składała się z dwóch części:

  1. I część kampanii bezpośrednio dotyczyła działań promujących Małopolski Festiwal Innowacji i trwała od 19 kwietnia do 26 maja 2017 r.
  2. II część kampanii dotyczyła działań promujących Małopolskę jako „region innowacji” i trwała od 1 czerwca do 30 czerwca 2017 r.

Cele kampanii:

  • zbudowanie i ugruntowanie wizerunku Małopolski jako regionu innowacyjnego, przedsiębiorczego, wspierającego nowe technologie, znającego swoje mocne strony (7 małopolskich inteligentnych specjalizacji);
  • pokazanie Małopolski jako atrakcyjnego miejsca pracy z nowoczesną infrastrukturą badawczo-rozwojową, kreatywnymi ludźmi, przyjaznego dla mieszkańców, posiadającego niepowtarzalną atmosferą i możliwości w zakresie instytucjonalnego i finansowego wsparcia biznesu;
  • zbudowanie (i ugruntowanie) marki Małopolskiego Festiwalu Innowacji jako elementu upowszechniania wiedzy o małopolskich inteligentnych specjalizacjach w świadomości małopolskich małych i średnich przedsiębiorców oraz pozostałych grup docelowych (I część kampanii).

Grupa docelowa:

  1. I część kampanii:
    a) główna grupa docelowa: mikro-, mali i średni przedsiębiorcy (w tym startupy), z wyjątkiem działalności gospodarczej takiej jak: usługi fryzjerskie, gastronomiczne, naprawcze i awaryjne, krawieckie, ubezpieczeniowe i finansowe, prawnicze i notarialne, lekarskie i dentystyczne, transportowe i przewóz osób, budowlane, handel, itp.;
    b) poboczne grupy docelowe: osoby zamierzające założyć firmę, instytucje naukowe (JBR, uczelnie) i ich pracownicy, instytucje otoczenia biznesu współpracujące na co dzień z przedsiębiorcami, duże przedsiębiorstwa prowadzące działalność badawczo-rozwojową, studenci, absolwenci uczelni oraz doktoranci.
  2. II część kampanii: ogół społeczeństwa z naciekiem na przedsiębiorców, studentów, doktorantów.

Działania promocyjne w 2017 roku:

  1. I część kampanii: prace projektowe i produkcyjne, działania PR (w tym pozyskanie influencerów), wydarzenie ambientowe, organizację konkursu z atrakcyjnymi nagrodami (loty widokowe nad Małopolską), nagranie materiałów video, kampanię w mediach (Internet, w tym portale społecznościowe, prasa, outdoor – bilbordy, reklama całopojazdowa na tramwajach).
  2. II część kampanii: prace projektowe i produkcyjne, działania PR, organizację konkursu z atrakcyjnymi nagrodami (loty widokowe nad Małopolską), nagranie materiałów video, kampanię w mediach (Internet, w tym portale społecznościowe, outdoor – bilbordy).

Spot promocyjny:

Małopolski Festiwal Innowacji 2017

Filmy:

Galeria zdjęć