Strefa Funduszy Europejskich "Małopolska Myśli o Tobie" - to 3-dniowe spotkania ze specjalistami ds. Funduszy Europejskich, połączone z letnimi imprezami plenerowymi, które odbywały się w każdy weekend od 11 sierpnia do 1 października 2017 r. w siedmiu małopolskich miejscowościach. Podczas wydarzeń można było dowiedzieć się, czym są Fundusze Europejskie w Małopolsce, poznać przykłady wykorzystania dotacji, dzięki którym małopolskie firmy i instytucje stały się skuteczniejsze, bardziej konkurencyjne i nowoczesne, a także dowiedzieć się jak pozyskać dotację na swój projekt.
Kampania była realizowana od sierpnia do października 2017 r.
- 8 małopolskich miejscowości: Pleśna (11-13.08.2017), Krzeszowice (18-20.08.2017), Ciężkowice (1-3.09.2017), Stary Sącz (8-10.09.2017), Dąbrowa Tarnowska (15-17.09.2017), Chrzanów (22-24.09.2017), Proszowice (29.09-1.10.2017), Nowy Targ (6-8.10.2017);
- 8 weekendów, po trzy dni od piątku do niedzieli gdzie edukowano przez wystawę prezentującą inwestycje sfinansowane dzięki Funduszom Europejskim;
- przeprowadzono szereg unijnych konkursów m.in.:
- konkurs promujący efekty: „Poszukiwacze Funduszowych Skarbów”,
- konkurs kreatywny: „Małopolska Twórcza”,
- konkurs wiedzy: „Balonowy Test Głowy”, - na stoiskach prezentowało się 34 wystawców – beneficjentów unijnych funduszy;
- przeprowadzono cykl spotkań edukacyjnych (w każdej miejscowości odbyła się lekcja na temat Funduszy Europejskich);
- specjaliści ds. Funduszy Europejskich udzielili około 400 konsultacji.
Czytaj również: Tegoroczne Strefy Funduszy Europejskich „Małopolska myśli o Tobie” dobiegły końca
Działania promocyjne w 2017 roku:
- promocja wydarzenia na Facebooku: Małopolska. Fundusze Europejskie; na stronie: Fundusze Europejskie w Małopolsce www.fundusze.malopolska.pl; oraz na stronie: Regionalny Program Województwa Małopolskiego www.rpo.malopolska.pl;
- utworzenie strony Strefa Funduszy Europejskich Małopolska myśli o Tobie www.strefa.fundusze.malopolska.pl;
- emisja spotów radiowych;
- eksponowanie plakatów;
- dystrybucja ulotek;
- emisja spotów w pociągach Kolei Małopolskich;
- publikacja banerów na stronach portali lokalnych;
- rozsyłanie zaproszeń.