Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to globalna inicjatywa, mającą na celu promowanie idei „bycia przedsiębiorczym”, w szczególności wśród młodych ludzi.
Rokrocznie – przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes, pracownikami szkół wyższych, gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

W 2016 roku odbyła się siódma edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.

Liczba uczestników Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce w kolejnych edycjach:

 Instytucje partnerskie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce w kolejnych edycjach:

Działania promocyjne w 2016 roku:

  • Billboardy w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Wieliczce.
  • Citylighty w Krakowie.
  • Emisja spotu reklamowego w Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych.
  • Reklama w mediach, w tym w stacjach radiowych o najwyższej słuchalności wśród grupy docelowej, w lokalnych stacjach informacyjnych, w telewizji regionalnej, w telewizji internetowej.
  • Nawiązywanie współpracy z patronami medialnymi (w tym portalami informacyjnymi, lokalną i regionalną prasą, Małopolską Siecią Kin Cyfrowych, stacjami radiowymi i telewizyjnymi).
  • Dystrybucja materiałów promocyjnych, w tym plakatów i ulotek m.in. w partnerskich instytucjach (głw. na uczelniach), w szkołach i domach kultury
  • Relacja fotograficzna z wydarzenia – materiały są wykorzystywane w ramach promocji kolejnych edycji wydarzenia.

    Informacje o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości w Internecie:

Galeria zdjęć