Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

My Małopolska

"My Małopolska" – przedsięwzięcia promocyjne budujące tożsamość regionalną i wzmacniające markę Małopolska.

 

Działania promocyjne w 2016 roku:

Od 11 czerwca do 10 lipca na stronie www.jamalopolska.pl można było wziąć udział w zabawie. Na uczestników czekał Quiz Wiedzy o Małopolsce im. Marka Nawary pierwszego Marszałka Województwa Małopolskiego.

Quiz internetowy im. Marka Nawary był głównym elementem kampanii promującej Małopolskę.

Uczestnicy quizu, którzy zarejestrowali się na stronie: www.jamalopolska.pl i rozwiązali znajdujące się tam zagadki, mieli szanse wygrać atrakcyjne nagrody a były nimi nowoczesne notebooki oraz zestawy gadżetów.

W quizie przygotowano ponad 200 zagadek dotyczących samorządu terytorialnego, unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego oraz naturalnego Województwa Małopolskiego.

Według regulaminu każdy gracz powinien udzielić jak największej liczby prawidłowych odpowiedzi na 20 kolejno pojawiających się pytań w jak najkrótszym czasie. Przy każdym pytaniu znajdowały się trzy propozycje odpowiedzi, z których należało wybrać jedną. Za każdą prawidłową odpowiedź przysługiwał 1 punkt. W grze można było uczestniczyć nieograniczoną liczbę razy.

Spróbować swoich sił można było również także w specjalnym namiocie, który towarzyszył obchodom jubileuszu 400 - lecia Nowego Wiśnicza w dniach 11 – 12 czerwca 2016 r.

Najlepszymi uczestnikami tegorocznej edycji kampanii byli:

Pan Rafał Tyński
Pani Krystyna Arendarczyk
Pani Monika Młynarczyk

„Kampania „My Małopolska” jest kolejnym elementem konsekwentnego budowania przez Województwo Małopolskie silnej marki Regionu. Dzięki dotychczasowym działaniom nasz region stał się jeszcze bardziej rozpoznawalny, a przez to atrakcyjny turystycznie" - ocenił kampanię marszałek województwa małopolskiego Jacek Krupa.

 

Galeria zdjęć