Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Koralowe studio

"Koralowe studio" - kampania polagająca na niekonwencjonalnym sposobie zaproszenia na zimowy wypoczynek do Małopolski (ze specjalnie przygotowanego „Koralowego Studia” w Krakowie) mieszkańców Warszawy, kładąc nacisk na atuty Małopolski uwydatniające się zimową porą!

 

Działania promocyjne:

Przy często uczęszczanej stacji Centrum warszawskiego metra ustawiony został ekran, dzięki któremu można było śledzić relacje na żywo ze studia w Krakowie. Przedstawiciele władz, znane osobistości ze świata rozrywki, a także sami mieszkańcy i turyści zachęcali do odwiedzenia naszego regionu zimą nie tylko w poszukiwaniu najlepszych warunków do tzw. białego szaleństwa.

Ogromnym zaskoczeniem dla widzów była zimowa sceneria, którą widzieli uczestnicy akcji w Warszawie. Choć Koralowe Studio zlokalizowane było w sercu Krakowa, to w kadrze oglądanym na Koralowym Ekranie w stolicy widoczny był śnieżny, górski pejzaż. Wrażenie realizmu budował także padający sztuczny śnieg. Dlatego dopiero w rozmowach pomiędzy prowadzącymi w Krakowie a widzami okazywało się, że w rzeczywistości Studio nadaje z Rynku Głównego. Wszystko to miało służyć podkreśleniu, że mimo jesiennej aury Małopolska już jest gotowa na zimę i przyjęcie turystów spragnionych zimowych atrakcji.

Koralowa stylistyka scenografii wynikała ze stosowania przez województwo motywu „Korala Małopolskiego”, jako symbolu turystycznej marki regionu.

Działalność Koralowego Studia została zainaugurowana briefingiem, który dzięki bezpośredniej transmisji odbył się równocześnie w Krakowie i Warszawie. Wzięli w nim udział m.in. Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego, Jagna Marczułajtis-Walczak – posłanka na Sejm RP i snowboardzista oraz Leszek Zegzda – Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Specjalnym gościem w Warszawie był też pochodzący z Małopolski aktor, Piotr Cyrwus, a w Krakowie góralskiego kolorytu dodał Bartek Koszarek - Dyrektor Domu Ludowego z Bukowiny Tatrzańskiej.

Transmisje z Koralowego Studia prowadziła dziennikarka TVN Kinga Burzyńska oraz gościnnie aktor Tomasz Schimscheiner.

„Koralowe studio” było kolejnym dowodem na jeden z podstawowych atutów jakie posiada Małopolska – umiejętność łączenia zdawałoby się sprzecznych wartości, innowacyjności z tradycją.

Galeria zdjęć