Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Promocja turystyki religijnej na arenie międzynarodowej

Promocja turystyki religijnej na arenie międzynarodowej - kampania realizowana w 2012 i 2013 roku w ramach projektu: „Promocja oferty turystyki religijnej Małopolski na arenie międzynarodowej” MRPO 2007 – 2013. Partnerami kampanii było Województwo Małopolskie i Miasto Kraków.

Działania promocyjne w 2012 roku:

  • Opracowanie kreacji kampanii promującej turystykę religijną.
  • Opracowanie katalogów i mapy turystycznej, prezentujących obiekty i miejsca kultu religijnego w Małopolsce (6 wersji językowych: polska, angielska, włoska, hiszpańska, francuska i portugalska) w nakładzie  ponad 104 000 sztuk.
  • Wykonanie materiałów informacyjno – promocyjnych (5 300 szt.)
  • Organizacja w październiku 2012 r. w Hiszpanii (w Madrycie) spotkań branżowych typu workshop adresowanych do branży turystycznej oraz organizatorów wyjazdów religijnych i pielgrzymek.