Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Jesteśmy gotowi

"Jesteśmy gotowi" - kampania zrealizowana w terminie 16.04.2012-02.05.2012 r., wpisywała się w strategię promocyjną MSIT - nowopowstałego wówczas regionalnego systemu informacji turystycznej wraz z jego źródłem finansowania oraz promocja Województwa Małopolskiego, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.

 

Działania promocyjne:

Kampania „Jesteśmy gotowi” była tzw. kampanią wprowadzającą, mającą na celu pokazanie MSIT jako narzędzia niezbędnego do zdobycia informacji o Małopolsce w kontekście EURO 2012. Kampania dała sygnał o gotowości MSIT do profesjonalnej obsługi gości odwiedzających Małopolskę, w tym gotowości Małopolski na przyjęcie wzmożonego ruchu turystycznego związanego z organizacją w Polsce EURO 2012.

Kampania objęła outdoor na nośnikach Grupy Ströer w Małopolsce (Krakowie, Tarnowie, Zakopanem) oraz w miastach, gdzie odbyły się rozgrywki EURO 2012 (Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu). Kampanię bilbordową wspierała reklama na prestiżowych nośnikach INFOSCREEN w warszawskim metrze.

Realizacja kampanii odbyła się w ramach projektu pn.: „Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT)” – 3.1 A MRPO na lata 2007-2013; Beneficjent: Województwo Małopolskie (Lider projektu) oraz 25 jednostek samorządu terytorialnego (Partnerzy projektu).

Galeria zdjęć