Celem projektu pn. „Zintegrowany System Informatyczny – narzędzia IT wspomagające zarządzanie Województwem Małopolskim” jest rozwój cyfrowy Urzędu Marszałkowskiego poprzez wprowadzenie nowoczesnych standardów informatycznych, które znacząco usprawnią zadania wykonywane przez pracowników urzędu i będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie poziomu obsługi mieszkańców Małopolski i jakość administracji samorządowej.
Realizacja projektu wiąże się z zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem następujących systemów informatycznych: zintegrowany system ds. planowania i obsługi finansowo – księgowej, system Hurtownia Danych, Business Intelligence oraz Otwarte Dane.
Rezultaty Projektu:
Kompleksowe objęcie systemu finansowo-księgowego jednym, optymalnym narzędziem (systemem ERP), który w czasie rzeczywistym w pełnym zakresie wspierać będzie pracę użytkowników, także wybranych Jednostek Województwa.
Zaprojektowanie narzędzi wspomagających zbieranie danych (E-Rejestry, Hurtowania Danych) oraz ich analizę i prezentowanie (Business Intelligence).
Zwiększenie przejrzystości działań administracji państwowej poprzez udostępnienie wybranych danych otwartych i ich efektywne oraz innowacyjne wykorzystanie.
Żródło finansowania: Działanie 2.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: Elektroniczna administracja
Wartość ogółem: 19 318 343,52 zł ; wydatki kwalifikowane: 19 077 368, 43 zł.
Dofinansowanie: 16 215 763,17 zł; wkład własny: 3 102 580,35 zł.
Lata realizacji: 2015 - 2023