Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Warsztaty strategiczne „Odkrywanie tożsamości marki Małopolska”

Promocja
10 maja 2013
W dniach 9-10.05.2013 r. w Krakowie w ramach I etapu prac budowy marki Małopolska odbyły się warsztaty strategiczne, zorganizowane przez Województwo małopolskie.  Celem głównym warsztatów było zdefiniowanie kluczowych elementów tożsamości marki w odczuciu uczestników – osób odpowiedzialnych za współtworzenie i współzarządzanie marką regionu.

Podczas warsztatów diagnozowano cztery obszary związane z odkrywaniem tożsamości marki Małopolska:

1. Barometr spontanicznych odczuć dotyczących marki Małopolska; gdzie celem jest zdefiniowanie podstaw budowania tożsamości marki i potencjału wdrożenia.

2. Zdefiniowanie założeń dotyczących tożsamości marki Małopolska, wyróżnienie 4 kluczowych obszarów stanowiących źródło tożsamości marki i warunków jej rozwoju (dziedzictwo marki, wyzwania marki, wsparcie marki, wizja marki); gdzie celem jest poszukiwanie wspólnych źródeł tożsamości marki.

3. Wyróżnienie kluczowych i instrumentalnych wartości marki, rozpatrywanych w kontekście społecznym i indywidualnym, gdzie celem jest identyfikacja wyróżniających i wiarygodnych elementów konstytuujących tożsamość marki – wartości i osobowość.

4. Zdefiniowanie osobowości marki na podstawie koncepcji Wielkiej Piątki [J. Aaker 1997], celem jest również jak w punkcie 3. identyfikacja wyróżniających i wiarygodnych elementów konstytuujących tożsamość marki – wartości i osobowość.

Główne rezultaty warsztatów zaprezentowano w raporcie

Galeria zdjęć