Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Spotkanie Forum Uczestników Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej

Turystyka
05 grudnia 2019
fot. Urząd Miasta Tarnowa
Za nami kolejne spotkanie Forum Uczestników Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Tegoroczna edycja odbyła się w Tarnowie (3-4 grudnia) w ramach Ogólnopolskiego Forum Informacji Turystycznej działającego przy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Spotkanie zorganizowane zostało przez Województwo Małopolskie oraz Małopolską Organizacją Turystyczną we współpracy z Tarnowskim Centrum Informacji, które w tym roku świętowało 20-lecie swojego istnienia.

Podczas wieczornej, uroczystej gali mającej miejsce w Sali Lustrzanej wręczone zostały tegoroczne certyfikaty kategoryzacyjne dla punktów należących do sieci MSIT. Wręczenia certyfikatów dokonali Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Dorota Skotnicka, dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego oraz Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Turystyki Krajowej w Polskiej Organizacji Turystycznej.

- Bez regularnej certyfikacji trudno byłoby o utrzymanie prawidłowej jakości i standardów na wysokim poziomie, dlatego w województwie małopolskim już po raz kolejny przeprowadziliśmy kategoryzację wszystkich 43 punktów informacji turystycznej – mówiła Dorota Skotnicka, dyrektor Departamentu Turystyki i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

MSIT funkcjonuje od 2012 r. Powstał w wyniku realizacji projektu współfinansowanego ze środków unijnych w ramach partnerstwa Województwa Małopolskiego z 25 jednostkami samorządu terytorialnego z terenu Małopolski. O tego czasu MSIT cieszy się dużym uznaniem. Do systemu wciąż zgłaszają chęć przystąpienia nowi uczestnicy. Tworzone są nowe punkty. Na dzień dzisiejszy w ramach sieci działają już 43 punkty IT.

Galeria zdjęć

Autor: Departament Turystyki i Sportu