Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Promocja i rozwój turystyki w 2007 roku

Turystyka
04 stycznia 2007
Zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym na 2007 rok Województwo Małopolskie na promocję i rozwój turystyki przeznaczy  kwotę 3 305 218 zł.

Plan merytoryczny i finansowy zakłada kontynuację najważniejszych projektów oraz wprowadzenie nowych zadań, które powinny przyczynić się do bardziej spójnej i kompleksowej realizacji działań promujących region. Zaplanowano realizację m.in. następujących projektów:

  • Kampania promocyjna "Małopolska LATEM" i "Małopolska ZIMĄ"
  • "Odkryj Małopolskę" – kampania na wyselekcjonowanych rynkach zagranicznych, w tym wizyty studyjne dziennikarzy i touroperatorów,
  • Realizacja wydawnictw o walorach i ofercie turystycznej regionu: "Małopolska – katalog ofert turystycznych", "Małopolska – informator agroturystyczny ", Przewodnik turystyczny po Małopolsce
  • Udział w krajowych i zagranicznych targach turystycznych oraz realizacja ukierunkowanych prezentacji i warsztatów udziałem branży turystycznej
  • Rozwój Szlaku Architektury Drewnianej – m.in. odnowa i uzupełnienie oznakowania turystycznego przy obiektach oraz na drogach dojazdowych
  • Organizacja Małopolskich obchodów Światowego Dnia Turystyki
  • Realizacja plebiscytów "Najlepsza stacja narciarska w Małopolsce", "Odys" "Wielkie Odkrywanie Małopolski", "Małopolski Festiwal Smaku"
  • Badania ruchu turystycznego w regionie – badania ilościowe i jakościowe
  • Realizacja zadań z dziedziny turystyki i wypoczynku poprzez otwarty konkurs ofert "Małopolska Gościnna", zgodnie z Programem współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2007.
Tagi: WYDARZENIA