fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM
11 sierpnia dokładnie o godzinie 10 rozpoczął się dzień wspólnej zabawy, nauki i różnorakich wyzwań. Główną atrakcją był Koral Małopolski we własnej osobie. Powiększony do znacznych rozmiarów, zamienił się w kulę do zorbingu i oferował niezapomnianą przejażdżkę tak małym, jak i dużym.
fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM
Na wszystkich wypoczywających czekała seria wyzwań sprawnościowo-intelektualnych. Plażowicze z zapałem stanęli w szranki w konkursach wiedzy o Małopolsce, najmłodsi podjęli się próby odnalezienia na plaży zagubionego czerwonego korala, by później wspólnie nawlekać małopolskie korale. Najbieglejsi w tych sztukach zostali obdarowani specjalnymi nagrodami przygotowanymi przez Małopolskiego Korala i z dumą prezentowali swoje trofea.
fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM
Koralowi towarzyszyły tajemnicze postacie, które przyniosły ze sobą odrobinę ożywczego chłodu zimowej Małopolski. Przypominały, że już czas pomyśleć o kolejnym urlopie, tym razem feryjnym. Najlepszą destynacją będzie Małopolska, która, jak żaden inny region w Polsce, przyciąga amatorów sportów zimowych.
fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM
12 sierpnia Koral Małopolski przenosi się na Plażę Piratów do Sopotu, a w piątek, 13 sierpnia, zawita do Władysławowa i tam będzie zachęcał napotkane osoby do rozsmakowania się w Małopolsce.
Akcje promocyjne pod nazwą „Podróż Małopolskiego Korala” organizowane są w ramach kampanii wizerunkowej „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania ma na celu promocję Regionu, jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych i kulinarnych. Do zbudowania takiego przekazu po raz kolejny wykorzystano motyw czerwonego korala, który bezpośrednio nawiązuje do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. Kampania składa się z dwóch rodzajów równolegle prowadzonych działań. Kampanię medialną uzupełniają akcje eventowe realizowane na plażach Województwa Pomorskiego (11-13.08), w Warszawie (22.08) oraz Katowicach (29.08). Oficjalne zakończenie podróży odbędzie się w Krakowie (28-29.08) podczas wielkiego finału Małopolskiego Festiwalu Smaku.
Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii: www.smakowanie-malopolski.pl oraz na portalach: Nasza-Klasa i Facebooku.
Partnerem kampanii jest firma AMS S.A., wybrana na realizatora kampanii outdoorowej w trybie przetargu nieograniczonego.