Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolski Koral zdobywa Gdańsk

Turystyka
12 sierpnia 2010
Trwa kampania promocyjna „Małopolska – Smak Najlepszego”. Główna atrakcja kampanii - Małopolski Koral - dotarł już na Pomorze. Swą eskapadę rozpoczął 11 sierpnia na plaży w Gdańsku Brzeźnie. W promieniach wakacyjnego słońca spotkał się z urlopowiczami, którzy tłumnie włączyli się w akcję odpoczywania po małopolsku.

fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM

11 sierpnia dokładnie o godzinie 10 rozpoczął się dzień wspólnej zabawy, nauki i różnorakich wyzwań. Główną atrakcją był Koral Małopolski we własnej osobie. Powiększony do znacznych rozmiarów, zamienił się w kulę do zorbingu i oferował niezapomnianą przejażdżkę tak małym, jak i dużym.

fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM

Na wszystkich wypoczywających czekała seria wyzwań sprawnościowo-intelektualnych. Plażowicze z zapałem stanęli w szranki w konkursach wiedzy o Małopolsce, najmłodsi podjęli się próby odnalezienia na plaży zagubionego czerwonego korala, by później wspólnie nawlekać małopolskie korale. Najbieglejsi w tych sztukach zostali obdarowani specjalnymi nagrodami przygotowanymi przez Małopolskiego Korala i z dumą prezentowali swoje trofea.

 

fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM

Koralowi towarzyszyły tajemnicze postacie, które przyniosły ze sobą odrobinę ożywczego chłodu zimowej Małopolski. Przypominały, że już czas pomyśleć o kolejnym urlopie, tym razem feryjnym. Najlepszą destynacją będzie Małopolska, która, jak żaden inny region w Polsce, przyciąga amatorów sportów zimowych.  

fot. Departament Promocji i Turystyki UMWM

12 sierpnia Koral Małopolski przenosi się na Plażę Piratów do Sopotu, a w piątek, 13 sierpnia, zawita do Władysławowa i tam będzie zachęcał napotkane osoby do rozsmakowania się w Małopolsce.

Akcje promocyjne pod nazwą „Podróż Małopolskiego Korala” organizowane są w ramach kampanii wizerunkowej „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania ma na celu promocję Regionu, jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych i kulinarnych. Do zbudowania takiego przekazu po raz kolejny wykorzystano motyw czerwonego korala, który bezpośrednio nawiązuje do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. Kampania składa się z dwóch rodzajów równolegle prowadzonych działań. Kampanię medialną uzupełniają akcje eventowe realizowane na plażach Województwa Pomorskiego (11-13.08), w Warszawie (22.08) oraz Katowicach (29.08). Oficjalne zakończenie podróży odbędzie się w Krakowie (28-29.08) podczas wielkiego finału Małopolskiego Festiwalu Smaku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii: www.smakowanie-malopolski.pl oraz na portalach: Nasza-Klasa i Facebooku.

Partnerem kampanii jest firma AMS S.A., wybrana na realizatora kampanii outdoorowej w trybie przetargu nieograniczonego.

Tagi: WYDARZENIA