Targi te są jedną z największych i najbardziej znaczących imprez turystycznych na świecie. Ze względu na typowo handlowy charakter targi te są miejscem spotkań światowej branży turystycznej. Odbywają się w najnowocześniejszym londyńskim kompleksie wystawienniczym ExCeL.
Polskie stoisko narodowe zorganizowane zostało na targach WTM po raz 11 i liczyło 273m2 powierzchni wystawienniczej. Hasło przewodnie polskiego stoiska narodowego to: "POLSKA - SPOTKANIA Z KULTURĄ".
W polskim stoisku narodowym udział wzięli następujący wystawcy: Województwo Małopolskie, Miasto Kraków, Tarnowskie Regionalne Centrum Koordynacji i Obsługi Turystyki, Małopolska Organizacja Turystyczna, bp. ORBIS Kraków, bp. ORBIS ZAKOPANE, wydawnictwo Welcome to Cracow, Kopalnia Soli WIELICZKA - trasa turystyczna, bp. TRIP Zakopane, bp. INTERCRAC, bp. JAN-POL Touropearator i Hotel START, Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Hotele Holiday Inn Gdańsk, Kraków i Wrocław, bp. Travelbank, bp. CB International, OST GROMADA, Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej, PBP ORBIS BTZ Warszawa, Grupa ORBIS, bp. Furnel Travel International, PLL LOT.
W celu dodatkowego uatrakcyjnienia prezentacji Małopolski i Krakowa, odwiedzający stoisko mogli otrzymać bezpłatny egzemplarz gazetki targowej „Gazeta Krakowska, special edition, Why Kraków? Why Malopolska?” z własnym zdjęciem na pierwszej stronie. Ponadto MOT przeprowadziła loterię wśród gości, którzy odpowiedzieli na kilka pytań odnośnie regionu. Nagrodą w loterii był przelot do Krakowa ufundowany przez SkyEurope i weekend dla dwóch osób w Hotelu Lajkonik .