Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska w koronie polskiej turystyki

Turystyka
03 grudnia 2010
Redakcja magazynu „Polska Wita” ogłosiła zwycięzców plebiscytu Korony Turystyki 2010, na najlepsze marki turystyczne. Województwo Małopolskie zostało wyróżnione za najczęściej odwiedzany region w Polsce. Wśród nagrodzonych znalazło się także Miasto Kraków. Uroczyste wręczenie statuetek Koron Turystyki odbyło się 1 grudnia w warszawskim hotelu Polonia Palace.

Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” nr 20 (październik/listopad) w nakładzie 70 000 egzemplarzy oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym - w 40 kategoriach - pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA