Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska w finale V edycji konkursu Złote Formaty 2011

Turystyka
27 lipca 2011
Znamy już tegorocznych nominowanych  w konkursie „Złote Formaty” organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Małopolska będzie walczyć o laury w dwóch  kategoriach: wydawnictwa promocyjne (za serię wydawnictw produktowych: "Małopolska. Zakupy z tradycją", "Małopolska. Inspirowanie tradycją", "Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje") oraz kampania PR/ online PR (za kampanie: Małopolska zimą w Iphone i prezentację Małopolski na targach ITB w Berlinie).

157 projektów promocyjnych z 67 samorządów – tyle zgłoszeń napłynęło do tegorocznej edycji konkursu. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty (18 zgłoszonych przez miasta, a 15 przez województwa, w tym Małopolskę). Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów, która odbędzie się 21 września br., w Warszawie.

Przypominamy – w poprzedniej edycji Małopolska była nominowana w najbardziej prestiżowej kategorii Działalność Promocyjna - Grand Prix (za projekt „Kulturalna Małopolska”) oraz w kategorii wydawnictwo promocyjne za album „Smakowanie Małopolski”. W 2008 roku laureatem „Złotych Formatów” był projekt kampanii outdoorowej „Małopolska na Zawsze”, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

Tagi: WYDARZENIA