Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska na największych na świecie Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie

Turystyka
14 marca 2012
W dniach 7-11 marca 2012 Małopolska prezentowała się na największej imprezie wystawienniczej  na świecie – na targach ITB w Berlinie. Przyciągają one najbardziej liczących się w branży touroperatorów, hotelarzy, przewoźników, tysiące wystawców z różnych zakątków świata oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających. Wszelkim wydarzeniom odbywającym się podczas targów przyglądają się liczne telewizje, rozgłośnie radiowe i dziennikarze z całego świata.

Co roku na stoisku Małopolski rzesze zainteresowanych przyjazdem do regionu otrzymują niezbędne informacje dotyczące dojazdu, noclegów, wyżywienia oraz atrakcji turystycznych. Na tę edycję targów przygotowano materiały wydane pod znakiem Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Podpowiadają one, co warto zobaczyć i odsyłają do bogatych w wydarzenia kulturalne miast regionu. Polecają wędrówki po parkach narodowych, Szlaku Architektury Drewnianej, trasą UNESCO i wielu innych miejscach. Wydawnictwa MSiT uzupełniały wyłożone na ladzie materiały dostarczone przez członków MOT. O pięknie regionu odwiedzający mogli dowiedzieć się z najnowszego folderu zwanego „koralowym”,  wydanym przez Małopolską Organizację Turystyczną (MOT). Odwiedzający mieli okazję popróbować małopolskich smaków, takich jak  kremówki papieskie z Wadowic oraz firmowe krówki. Obecni na stoisku przedstawiciele miasta Tarnów częstowali gości smakowitymi tarnowskimi precelkami i zapraszali na degustację nalewki „tarninówki”, promującej miasto. Obok Tarnowa miasto Zakopane prezentowało najciekawsze atrakcje polskich Tatr.

W celu zainteresowania ofertą Małopolski jak największą liczbę osób oraz umożliwić im dotarcie do jej stoiska, został wykorzystany specjalny „Koralowy Wehikuł”, który poruszał się po obrzeżach hali polskiej i transportował wybranych szczęśliwców do lady Krakowa i Małopolski. Podróż Wehikułem dawała przedsmak atrakcji, jakie czekają na turystów w regionie. Dzięki zainstalowanemu we wnętrzu maszyny monitorowi podczas „podróży” pasażer mógł obejrzeć krótki materiał filmowy oraz prezentację zdjęć z Małopolski i Krakowa. Każdy, kto zdecydował się na przejażdżkę, mógł wziąć udział w losowaniu biletu lotniczego z Berlina do Krakowa.

Wehikuł nawiązuje do strategii komunikacji marketingowej regionu, wykorzystującej motyw  korala do jego promocji. Na targach ITB wykorzystano jego mobilną wersję. Na stoisku pojawiła się też zapowiedź planowanej promocji „Z Małopolskim koralem przez Europę”, która będzie realizowana „koralowym” camperem. Wizualizacja campera ozdabiała stoisko, w zestawieniu z drewnianą cerkiewką w małopolskim pejzażu. Jednym słowem atrakcji na stoisku Małopolski nie brakowało!

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA