Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Informacja dla klientów poszkodowanych przez Biuro Podróży „ATENA”

Turystyka
27 lipca 2012
Uprzejmie informujemy, iż wszyscy klienci Biura Podróży „ATENA” Aneta Buchta – Stanek z siedzibą w Oświęcimiu, przebywający za granicą w dniu złożenia przez ww. przedsiębiorcę oświadczenia o niewypłacalności zostali już sprowadzeni przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego do Polski.

Jednocześnie zwracamy się z ponowną prośbą do klientów Biura Podróży „ATENA” o przesyłanie dokumentów dotyczących zwrotu wpłat za niezrealizowane przez ww. organizatora imprezy turystyczne na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Departament Turystyki, Sportu i Promocji

ul. Racławicka 56

30-017 Kraków

Wykaz dokumentów dotyczących zwrotu wpłat za niezrealizowane przez Biuro Podróży ATENA Aneta Buchta-Stanek imprezy turystyczne:

    1. 1. Kopia umowy o świadczenie usług turystycznych, zawartej między Biurem Podróży a klientem,
    2. 2. Kopia dowodu wpłaty dokonanej do Biura Podróży za imprezę turystyczną (np. wyciąg bankowy, pokwitowanie, druk KP),
    3. 3. Oświadczenie klienta stwierdzające niewykonanie przez Biuro Podróży zobowiązań umownych o określonej wartości opatrzone własnoręcznym podpisem klienta,
    4. 4. Oświadczenie klienta zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który ma nastąpić wypłata z Gwarancji, albo wskazanie innego sposobu wypłaty z Gwarancji opatrzone własnoręcznym podpisem klienta,
    5. 5. W przypadku gdy zakup imprezy turystycznej odbywał się za pośrednictwem portali zakupów grupowych prosimy klientów, którzy posiadają dowód wpłaty za imprezę turystyczną dokonaną na konto portalu o dołączenie do ww. dokumentów pisemnego potwierdzenia portalu o przekazaniu Państwa środków na konto Biura Podróży ATENA Aneta Buchta-Stanek

Wszystkie dokumenty, które będą składane drogą elektroniczna lub faksem będą wymagały uzupełnienia o oryginały oświadczeń wskazanych w pkt 3, 4 i 5.

Zgodnie z zapisami umów gwarancji ubezpieczeniowych zawartych przez Biuro Podróży ATENA Aneta Buchta-Stanek termin na składanie przez klientów roszczeń w związku z niezrealizowanymi imprezami turystycznymi wynosi do 1 roku po upływie okresu obowiązywania gwarancji.

Informujemy, iż Marszałek Województwa Małopolskiego nie posiada kompetencji do uznawania roszczeń za zasadne lub bezzasadne, ani też do wyliczania wysokości należnych kwot zwrotu. Pełni on jedynie rolę Beneficjenta gwarancji, występującego do ubezpieczyciela, który wystawił umowę gwarancji ubezpieczeniowej na rzecz biura, w imieniu wszystkich klientów zgłaszających roszczenia z tytułu umów niezrealizowanych w związku z niewypłacalnością organizatora turystyki.

Wszelkie informacje dotyczące składania roszczeń są publikowane na stronie internetowej http://www.malopolskie.pl/. Prosimy o zapoznawanie się z komunikatami.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 

12/37-96-028

12/37-96-029

12/37-96-031

12/37-96-032

Prosimy również o zapoznawanie się informacjami zamieszczonymi na portalach zakupów grupowych za pośrednictwem których dokonali Państwo zakupu imprez turystycznych. 

Tagi: WYDARZENIA