Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolscy sportowcy promują Małopolskę!

Sport
02 lutego 2011
Filmy promujące Małopolskę, galerie zdjęć, opinie turystów odwiedzających nasz region, a także biogramy znanych sportowców.  To wszystko można zobaczyć w nowym serwisie przygotowywanym przez władze samorządowe regionu w ramach kampanii promocyjnej "Małopolska w akcji".

Wirtualnymi przewodniczkami po Małopolsce są małopolskie gwiazdy sportu. O zimowych atrakcjach opowie Justyna Kowalczyk, letnie klimaty Małopolski przybliżą zawodniczki krakowskiej Wisły Can Pack, a wiosną i jesienią po regionie oprowadzą siatkarki BPS Muszynianki FAKRO.

Na początku 2010 roku samorząd województwa wystartował z nową  kampanią promocyjną regionu „Małopolska w akcji”, której twarzami są znani sportowcy związani z Małopolską. Akcja jest prowadzone przede wszystkim za granicą. Jedną z twarzy kampanii jest Justyna Kowalczyk.

W ramach tego przedsięwzięcia powstał serwis internetowy www.discover.malopolska.pl. Wszystko po to, aby ściągnąć turystów do Małopolski i zachęcić do aktywnego spędzenia czasu. Nowy portal jest multimedialny, a w serwisie znalazły się zdjęcia, spoty oraz filmy promujące Małopolskę.  Internauta otrzyma pełną informację na temat tego, gdzie najlepiej pojechać w zimie na narty, (aplikacja na IPHONE i Android) wybrać się na piesze i rowerowe wycieczki oraz jakich lokalnych przysmaków skosztować. Dostępne będą także mapy i przewodniki, tapety. To będzie prawdziwa kopalnia wiedzy o atrakcjach turystycznych w naszym regionie dla turystów, pasjonatów sportu i dziennikarzy piszących o sporcie oraz komentatorów.
 
Do odkrywania uroków Małopolski władze regionu chcą szczególnie zachęcić Włochów i mieszkańców krajów skandynawskich. A to z uwagi na popularność w tych krajach dyscyplin sportu reprezentowanych przez zawodniczki zaangażowane w kampanię. Wkrótce zorganizowana zostanie kampania banerowa na serwisach tematycznych włoskich i skandynawskich oraz zostaną przeprowadzone press tour dla dziennikarzy sportowych z Włoch oraz z krajów skandynawskich.

Cała kampania kosztuje 2 mln zł z czego 75 proc. Jest finansowane z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Akcja jest prowadzona od stycznia 2010 r. i potrwa do grudnia 2011 r.

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA