Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Znamy Laureatów Małopolskiej Nagrody Jakości

Samorząd
16 listopada 2007
Podczas obchodów Święta Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie ogłoszono wyniki i wręczono nagrody IX edycji Konkursu Małopolska Nagroda Jakości 2007 oraz certyfikaty IPH. W uroczystościach wzięli udział: Marszałek Marek Nawara oraz Członek Zarządu Marek Sowa. Laureaci Małopolskiej Nagrody Jakości odebrali dziś w sali obrad Urzędu Miasta prestiżowe statuetki Małopolskiej Nike, dyplomy i wyróżnienia w kilku kategoriach.

Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego, wspólnie z Izba Przemysłowo-Handlową w Krakowie zostali:

- w kategorii organizacje produkcyjne i usługowe:
MANEX SP. Z O.O., Kraków

- w kategorii organizacje publiczne, Laureatem Konkursu został:
URZĄD MIASTA I GMINY DOBCZYCE

- w kategorii  organizacje publiczne, wyróżnienie otrzymała:
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA W MIECHOWIE

Dodatkowo:

- Dyplom finalisty IX Edycji Konkursu Małopolska Nagroda Jakości 2007 otrzymała:
KORELACJA SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.,  Kraków

- Nagrodę indywidualną za wkład pracy i osobiste zaangażowanie w propagowanie idei Konkursu, upowszechnianie tematyki systemów jakości odebrała Pani Katarzyna Kucharska, która od momentu powołania Małopolskiej Nagrody Jakości, była zaangażowana w działania związane z organizacją Konkursu, w tworzenie regulaminu i dokumentacji konkursowej.

Jak podkreślano, wszyscy uczestnicy finału reprezentowali bardzo wysoki  wyrównany poziom. Laureaci i wyróżnieni mają prawo do korzystania z logo Małopolskiej Nagrody Jakości przez okres 24 miesięcy od daty uzyskania nagrody.

Małopolska Nagroda Jakości  utworzona w 1998 r. jest jedną z najwcześniej powołanych regionalnych nagród jakości w naszym kraju. Udział w konkursie stanowi istotny etap w dążeniu do osiągnięcia  Europejskiego Modelu Doskonałości. Filozofia powyższych konkursów jakości oparta jest na "Dziewięciu Filarach Zarządzania przez Jakość", które obejmują różne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Każdy Filar to zarazem kryterium do oceny przedsiębiorstw i organizacji biorących udział w konkursie, w tym także w Małopolskiej Nagrodzie Jakości. Procedury MNJ są dostosowane do wymagań opracowany przez Komitet Polskiej Nagrody Jakości dla konkursów regionalnych. Uczestnicy konkursu opracowali i wypełnili Kwestionariusz Samooceny o objętości ponad 100 stron umożliwiający wyraźne zidentyfikowanie atutów oraz obszarów, w których można dokonać poprawy.

Galeria zdjęć