Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Nowy Regulamin Organizacyjny urzędu

Samorząd
25 kwietnia 2007
Zarząd Województwa Małopolskiego zdecydował dziś o nowym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zmiany, które wejdą w życie 14 maja 2007 r., zostały przyjęte w formie consensusu między wszystkimi członkami zarządu.

Nowa struktura porządkuje zadania dotychczasowych departamentów w Urzędzie Marszałkowskim. Zadania wykonywane do tej pory przez Departament Promocji, Turystyki i Współpracy Międzynarodowej przejmie w części dotyczącej promocji oraz współpracy międzynarodowej Kancelaria Zarządu, natomiast w zakresie turystyki – Departament Kultury i Dziedzictwa Narodowego (nowa nazwa: Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki). Powstaną także trzy nowe departamenty – Inwestycji Regionalnych, Prawny oraz Kancelaria Urzędu, której podlegać będzie kontrola, audyt oraz koordynacja spraw trafiających pod obrady Zarządu Województwa. Agendy Zamiejscowe UMWM zostały bezpośrednio podporządkowane Dyrektorowi Urzędu celem powierzenia im większego zakresu zadań. Część departamentów, w związku z doprecyzowaniem ich zadań, zmieni swoje nazwy.

Nowa struktura (rozdział zadań pomiędzy poszczególne departamenty) porządkuje też kwestie związane z wdrażaniem funduszy europejskich. Działania takie należało podjąć w związku z czekającą Urząd certyfikacją dokonywaną przez administrację rządową.